رفتار خشن پارکبانهای تبریزی داد همه از جمله مسئولان و مدیران استانی و شهری آذربایجان شرقی و تبریز را هم درآورده است.
به گزارش صنعت تبریز ، رفتار نادرست برخی پارکبانهای تبریزی که گاه به درگیری بامردم نیز منجر شده ، نه تنها شهروندان بلکه مسئولان و مدیران شهری را درگیر کرده و جلسه ستاد ترافیک آذربایجان شرقی بهانه ای شد برای نقل قول هایی از این برخوردهای زننده برخی پارکبانها با مردم تبریز
احتشام حاجی‌پور رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقیبا بیان اینکه پارکبان‌ها در سطح شهر تبریز موجب آزار و اذیت مردم می‌شوند، اظهار داشت: پارکبان‌ها در نقاط مختلف مرکزی شهر تبریز مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند و در زمینه‌های مختلف تخلفاتی مرتکب می‌شوند.
وی خواستار دیجیتالی کردن تمام پارکبان‌ها در سطح شهر تبریز شد و گفت: پارکبان‌های انسانی نیز آموزش‌های لازم را دریافت کنند و با مردم رفتار مناسبی داشته باشند ولی متاسفانه فضای حاکم بر پارکبان‌ها عزت نفس انسانی را زیرسئوال برده است.
رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: پارکبان‌ها در تبریز عزت انسانی را زیر پا می‌گذارند و در سال‌های اخیر برای مردم تبریز مشکلات زیادی به وجود آورده‌اند.
وی ادامه داد: از دیدگاه شورای اسلامی شهر تبریز و شهرداری این کلانشهر باید حقوق مردم در نظر گرفته شود و نیم ساعت اول پارک به صورت رایگان در نظر گرفته شود.
ناصر میکائیلی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: بر اساس قانون راهنمایی و رانندگی باید نیم ساعت اول پارک در محل‌های مشخص شده رایگان باشد اما سیستم لازم در این زمینه امکان اعمال ندارد.
وی بیان کرد: تبریز یکی از اولین شهرهای کشور است که پارکبانی و اخذ حق پارک صورت می‌گیرد و اقدامات صورت گرفته شایسته تقدیر است.
میکائیلی اظهار داشت: می‌توانیم در زمینه اعمال قانون و آموزش‌های لازم به نفرات معرفی شده از طرف شهرداری تبریز اقدام کنیم .