مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از فولاد متیل تأکید کرد؛

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان این که استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل موجب تقویت صنایع پایین‌دستی کشور می‌شود، گفت: هلدینگ فولاد متیل یکی از مجموعه‌هایی است که همگام و همراه با فولاد مبارکه و از آغازین روزهای بهره‌برداری این شرکت، شروع به کار نموده و امروز در حال خدمت‌رسانی به صنایع کوچک و متوسط سراسر کشور است.

به گزارش خبرنگار فولاد، محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل فولادمبارکه در بازدید از هلدینگ فولاد متیل اظهار کرد: ارتقای خدمات و کسب رضایت مشتری یکی از راهبردهای جدی گروه فولاد مبارکه است که در شرکت‌های تولیدکننده محصولات فولادی این گروه با افزایش کیفیت در دستور کار قرار گرفته و در مراکز خدماتی نیز با ارتقاء کیفیت و تنوع‌بخشی خدمات دنبال می‌شود. پروژه‌های توسعه‌ای در حال اجرا یا در آستانه اجرای هلدینگ فولاد متیل از رویکردهای دیگری است که می‌تواند به صنایع کشور از جمله صنعت خودرو و لوازم خانگی را تقویت نموده تا با سرمایه‌گذاری گروه فولاد مبارکه، صنعت کشور بالنده‌تر شده و آینده‌ای بهتر را برای مردم کشور رقم بزند.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: ورود هلدینگ فولاد متیل به تولید سازه پنل نیروگاه‌های خورشیدی که با تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود یکی از نقاط عطف این هلدینگ برای ورود به کسب‌وکارهای جدید و انجام پروژه‌های ملی و منطقه‌ای است.

لازم به ذکر است، در ابتدای این جلسه، محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، گزارش سالانه ای از دستاوردهای این هلدینگ ارائه کرد.