صبح چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ سالروز درگذشت “حاج جعفر اسمعیل ظفر” پدر معنوی فولاد آذربایجان، مراسم گرامیداشت این کارآفرین و خیّر بنابی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از مدیران مجتمع فولادظفر بناب در مدرسه شادروان حاج جعفر اسماعیل ظفر برگزار شد.

▪️این مراسم به همت مدیریت این مدرسه خیرساز که به دست این خیر بنابی کلنگ زنی و با دستان ایشان نیز سال ۱۳۹۸ افتتاح شده بود، با هدف آشنایی دانش آموزان با منش و شخصیت این صنعتگر و خیّر بنابی و با شرکت بیش از ۳۰۰ دانش آموز این مدرسه ترتیب یافته بود.

▪️حجت الاسلام و المسلمین جابری نماینده امام جمعه شهرستان بناب در شورای آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به ویژگی های شخصیتی شادروان حاج جعفر اسمعیل ظفر ایشان را از جمله مردان تلاشگر و باخدا در شهرستان بناب عنوان کرده و از دانش آموزان خواست تا در زمینه مقابله با دشمن و همچنین انجام کارهای نیک بیش از پیش تلاش و کوشش کنند.

▪️در انتهای این برنامه، مراسم گلباران تمثال این خیّر مدرسه ساز و خیّر سلامت و نثار فاتحه توسط دانش آموزان، معلمان و مسئولین حاضر در مدرسه برگزار شد. ▪️گفتنی است به همت مدیریت مجتمع فولاد ظفر بناب نیز در آستانه روز دانش آموز هدایای نوشت افزاری به رسم یادبود و عزیز داشت ۱۳ آبان روز دانش آموز به همه دانش آموزان این مدرسه اهداء شد. روابط عمومی مجتمع فولاد ظفر بناب