شرکت آرتان نگین ویدهر (آنو)علاوه بر کارآفرینی برای بانوان روستای دیزج امیر مدار درصدی از سود شرکت را صرف امور خیریه می کند.

صنعت خبرلری ، کارآفرینی هرچند رسالتی سنگین و البته پیچیده در شرایط اقتصادی فعلی است ولی تحقق آن می تواند گره های زیادی از مشکلات اجتماعی خانواده ها را بازکند به ویژه اینکه این خانواده ها توسط سرپرستان خانم نیز اداره شود.

 

محمد شفیعی دیزجی ، از مدیران بازنشسته تراکتور سازی تبریز توانسته است با تلاش مضاعف کارگاهی مختص بانوان بومی روستای دیزج امیر مدار راه اندازی کند و در آن انواع کالای خوابی تولید شود که نه تنها در سطح استان بلکه در نقاط مختلف کشور مشتری های خوبی پیدا کرده و در گام بعدی نگاهی به بازارهای خارجی نیز دارد.

وی که مدیر عاملی شرکت آرتان نگین ویدهر (آنو )را به عهده دارد ، به صنعت خبرلری می گوید: انگیزه کلی کار فعالیت خیریه بود و اکنون نیز علاوه بر کارآفرینی برای بانوان روستای دیزج امیر مدارو کسب سود برای سهامداران شرکت،  درصدی از سود شرکت را صرف امور خیریه میشود.

وی ادامه می دهد: تعداد کارکنان واحد تولیدی ۱۸ نفرو سهامداران  نیز۱۸نفر بوده و  تعداد هیئت مدیره ۵نفراست.

شفیعی به  تنوع کالاهای تولیدی در این مجموعه هم اشاره کرده و بیان می کند: کالای  تولیدی شامل  ۲۱ مورد اعم از لحاف و بالش و سیسمونی نوزاد و نشیمنگاه در انواع طرحها ورنگهااست.

وی عنوان می کند: بازار فروش خوبی در داخل و خارج استان داریم و برخی اجناس حتی پیش فروش نیز شده اند که همگی با ۱۰ چرخ فعال کارگاه تولید می شوند و توان رقابت با بهترین محصولات تولیدی در استان را داریم.

وی تاکید می کند: تمامی هزینه ها از طرف سهامداران تامین شده و هیچ کمک دولتی دریافت نکرده ایم ضمن اینکه همه سهامداران در زمینه خیریه با تکیه برکارآفرینی برای بانوان بومی تاکید دارند.