به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته گری، متالورژِی و تجهیزات وابسته یکی از نمایشگاه هایی بود که امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز افتتاح شد.
امروز همچنین دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بزرگ ماشین آلات، دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لاستیک، پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در تبریز گشایش یافت.
بر اساس این گزارش، تولیدکننده های داخلی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، قزوین، فارس، اصفهان، گیلان، مازنداران، زنجان، سمنان، گلستان، اردبیل و البرز در این چهار نمایشگاه حضور دارند.
همچنین تولیدکننده هایی از کشورهای ترکیه ،آلمان، چین، کره جنوبی، اسپانیا، فرانسه، چک، اکراین، روسیه، امریکا ، انگلستان، تایوان و ایتالیا به صورت نمایندگی در این نمایشگاه شرکت کرده و تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه ها از امروز تا ۲۹ تیر در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز دایر بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امکان بازدید متخصصان و عموم علاقمندان از این نمایشگاه ها فراهم است.
منبع: ایرنا