مشکل بانکداری در کشور و نحوه دریافت مالیات و واردات انبوه کالاهایی که در کشور وجود دارد از جمله مسائلی است که در کشور وجود دارد و اگر این مشکلات حل شود می‌توانیم وضعیت تولید در کشور را اصلاح کنیم.
به گزارش صنعت تبریز، لطف‌الله فروزنده در همایش بررسی راه‌های نفوذ دشمن در تشکل‌های دینی، با انتقاد از کسانی که منتظر لغو تحریم‌ها هستند، گفت: این افراد منتظر لغو تحریم‌ها و گشایش هستند و این در حالی است که کشورهایی مانند عربستان و مالزی که با آمریکا در رابطه هستند وارد کننده تکنولوژی غربی بوده و بخش بزرگی از صنایع نفتی آنان متعلق به آمریکا است.

رئیس دبیر خانه مجمع عالی بسیج تصریح کرد: غرب و آمریکا هیچگاه صنایع نو و پیشرفته را به ما نداده و نخواهد داد و صنایعی که در ایران در زمان شاه به وجود آورده صنایعی وابسته بوده است.

فروزنده یادآور شد: با مدیریت صحیح منابع موجود خواهیم توانست صنعت کشور را نجات دهیم و در این میان نیازی به لغو تحریم‌ها و گشایش از سوی غرب و آمریکا نیست.

وی بیان کرد: مشکل بانکداری در کشور و نحوه دریافت مالیات و واردات انبوه کالاهایی که در کشور وجود دارد از جمله مسائلی است که در کشور وجود دارد و اگر این مشکلات حل شود می‌توانیم وضعیت تولید در کشور را اصلاح کنیم.

رئیس دبیر خانه مجمع عالی بسیج با انتقاد از قاچاق ۳۰ میلیاردی در کشور یادآور شد: با یک مسئله مدیریتی و بی‌تدبیری در کشور مواجه هستیم و در حالی که به ورود تجار غربی به کشور افتخار می‌کنند، باید به این مسئله پاسخ دهند که چه میزان تاجر ایرانی به غرب، برای فروش محصولات ایرانی و بازاریابی سفر کرده‌‌اند.