طرح برف ایران خودرو قبل از آنانکه به ایستگاه پایانی برسد و قبل از زمان اعلام شده متوقف شد و مشتریان ایران خودرو سر خورده از نمایندگیهای این شرکت باز می گردند.
در این طرح که بر اساس آن مشتریان می توانستند بسته های رایگان و تخفیف دار دریافت کنند، قرار بود تا ۴ دی ماه ادامه داشته باشد اما در اولین روز زمستان این طرح با اتمام بسته ها ناتمام باقی ماند.
متاسفانه نمایندگیهای ایران خودرو به تماسهای تلفنی نیز جواب نداده و مشتریان سر درگم از تبلیغات اعلام شده دست خالی از نمایندگیها برگشتند.
یکی از کارکنان نمایندگی ایران خودرو در تبریز به خبرنگار صنعت تبریز گفت: تعداد محدودی بسته رایگان به ما داده شده بود که در همان روزهای اول با صف انبوه مشتریان مواجه شده و این بسته ها به اتمام رسید.

متن اطلاعیه ایساکو که در سایت اصلی این شرکت درج شده به شرح زیر است.

مشتري عزيز؛ سلام

ضمن عرض تبريك به مناسبت فرا رسيدن ماه پر خبر و بركت ربيع، ورود شما به طرح زمستاني ايساكو (برف) را خوشامد مي‌گوييم. اميدواريم اين طرح كه از ۲۴ آذر تا ۴ دي ماه امسال برگزار مي‌شود، بتواند رضايت و آسايش خاطر شما را به همراه داشته باشد. براي استفاده از خدمات اين طرح، اطلاعات زير را در اختيار شما قرار مي‌دهيم.

خدمات اين طرح براي خودروهاي توليدي شركت ايران‌خودرو از ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴ (با عمر ۱۰ سال) قابل ارائه خواهد بود.

در طرح برف (بسته رايگان فصلي)، دو بسته خدماتي براي شما ارائه خواهيم كرد، اين بسته‌ها، «بسته رايگان» و «بسته ويژه» نام گرفته‌اند.

«بسته رايگان» شامل تعويض رايگان شمع موتور، مايع ضديخ و مايع شيشه‌شوي است كه مشتريان هيچ اجرتي براي دريافت اين خدمات پرداخت نخواهند كرد. در اين بسته در صورتي كه مشتري تعويض روغن را هم در نمايندگي انجام دهد، مي‌تواند فيلتر روغن رايگان نيز دريافت نمايد.

در «بسته ويژه» نيز ارائه بيش از صد قلم قطعات مصرفي با تخفيف ۷ تا۳۰درصدي و همچنين ۱۰% تخفيف براي اجرت تعويض قطعات در نظر گرفته شده است. براي مشاهده ليست اين قطعات اينجا را كليك كنيد.

همچنين با كليك بر روي اين لينك مي‌توانيد ليست نمايندگي‌هاي منتخب ارائه‌دهنده خدمات جشنواره را مشاهده كنيد. براي يافتن نمايندگي استان، شهر و يا محدوده مورد نظر خود مي‌توانيد در صفحه كليد كامپيوتر، با نگه داشتن كليد كنترل و حرف F در پنجره‌اي كه برايتان نمايان مي‌شود، جستجو كنيد.

در پايان اين طرح، پس از قرعه‌كشي جوايز ارزنده‌اي به مشاركت‌كنندگان به قيد قرعه و همزمان با جشن‌هاي دهه مبارك فجر اهداء خواهد شد. لازم به ذكر است، مشتريان به ازاي هر ۱۰۰ هزار تومان خدمتي كه از نمايندگي دريافت كنند، در طول طرح از يك امتياز شركت در قرعه‌كشي ۸ دستگاه خودرو برخوردار خواهند شد. قرعه‌كشي اين طرح طي مراسم ويژه‌اي در ايام‌ا… دهه فجر انقلاب اسلامي، برگزار مي‌شود و جوايز شامل ۵ دستگاه خودروي دنا، ۳ دستگاه خودروي S7 و ۱۰۰۰ حلقه تاير خودرو براي ۵۰۰ نفر خواهد بود.

اميدواريم شما يكي از برندگان باشيد.