میزبانی سازمان منطقه ازاد ارس از ۲۸۳ نوجوان شهرستان جلفا؛

رقابت ۳۲تیم در لیگ سرود نوجوان ارس / گروه سدنا منطقه آزاد ارس اول شد

 

رقابت 32تیم در لیگ سرود نوجوان ارس / گروه سدنا منطقه آزاد ارس اول شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در اولین جشنواره لیگ سرود نوجوانان ارس، ۲۸۳ نفر از نوجوانان مستعد شهرستان در قالب ۳۲ تیم با هم به رقابت پرداختند.

با رای هیئت داوران گروه سدنا با سرگروهی فاطمه اتحادی، گروه بنات الحیدر با سرگروهی نازنین امجدی و گروه ایران جوان با سرگروهی معصومه فضلعلی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است به خاطر استقبال پرشور مخاطبین به تصمیم هیئت برگزاری جشنواره دو جایزه ویژه انتخاب مردمی و دو جایزه ویژه تک‌خوان پسر به جوایز اضافه شد.

گروه حاج قاسم به سرپرستی میرزالو و گروه بورا ایراندی به سرپرستی آتنا نصیری دو گروه منتخب مردمی با رای‌گیری از افراد حاضر در محل برگزاری جشنواره منتخب مردمی شدند.

سیدالشن موسوی از مدرسه طالقانی و الشن فراقی از مسجد جامع صاحب الزمان (عج) نیز به عنوان تک‌خوان‌های برتر این جشنواره معرفی شدند.

جشنواره لیگ سرود ارس از سری جشنواره‌های قرارهای نوجوانانه ارس، توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی برگزار می‌گردد.

گزارش تصویری کامل این برنامه را از اینجا مشاهده کنید.