تاکید مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان بر روند بهبود فعالیت های تولیدی

تاکید مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان بر روند بهبود فعالیت های تولیدی
مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان در بازدید از کارخانه آهک هیدراته اهر بر روند بهبود فعالیت های تولیدی در راستای افزایش بهره وری و تسریع در تکمیل طرح های توسعه، همگام با شعار سال تأکید کرد.
عظمایی در بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه آهک هیدراته اهر با اشاره بر تاکیدات و پیگیری های مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص طرح های توسعه گفت: تکمیل طرح های توسعه لازمه تحقق جهش در تولید خواهد بود که با توجه به گزارشات مربوط به زمانبندی و عملیات اجرایی فاز ۲ این کارخانه و تلاش و همت مستمر کارکنان و پیمانکار، با بهره برداری در موعد مقرر آن گام اساسی در زمینه تحقق شعار سال در این پروژه را شاهد خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان با تاکید بر اهمیت چابک سازی و حرکت در مسیر سودآوری بعنوان عامل تضمین حیات هر مجموعه تولیدی افزود: در این راستا باید برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت در راستای فروش محصول نهایی کارخانه آهک هیدراته سنجیده و با اقداماتی چون برندینگ و بازاریابی به دنبال توسعه این مجموعه در فازهای بعدی بود.
گفتنی است مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان قبل از جلسه با مدیران آهک هیدراته، از معدن مس مزرعه اهر و خط تولید آن نیز بازدید نمود.