سخنرانان شهرستان‌های آذربایجان شرقی در راهپیمایی‌ها تاکید کردند: باید در عرصه‌های مدیریت اقتصاد و معیشت مردم نهادینه شود و باید کسانی که برای حل مشکلات داخلی چشم به دست بیگانگان دوخته‌اند، تکلیف خود را مشخص کنند.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز ،احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در راهپیمایی باشکوه مردم آذرشهر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی اندیشه است و این اندیشه در سراسر دنیا فراگیر شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراگیر شدن قدرت نرم جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به یُمن حضور سردار سلیمانی‌ها در جنگ با نظام سلطه و داعش پیروزی‌های چشمگیری را کسب کرد و این امر نشانگر تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و قدرت نرم نظام اسلامی هست.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را پیروزی اندیشه دانست و گفت: پیروز انقلاب اسلامی پیروزی اندیشه است، نه پیروزی نظامی، و پیشینه آن آرمان‌های شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بیگی افزود: پیروزی‌های اخیر بر پایه باورهای دینی و اعتقادی مردم ایران بود و همچنان نشان دادند که پشتیبان نظام اسلامی و ولایت‌فقیه هستند و همواره در مناسبت‌ها و صحنه‌های حساس نظیر ۹ دی و راهپیمایی‌ها تاریخ سازهستند.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن قدرت نرم ایران در عرصه‌های مدیریتی و اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: این تفکر باید در عرصه‌های مدیریت اقتصاد و معیشت مردم نهادینه شود و باید کسانی که برای حل مشکلات داخلی چشم به دست بیگانگان دوخته‌اند، تکلیف خود را مشخص کنند.

بیگی بابیان اینکه شایسته نیست ایران اسلامی بااین‌همه عزت و شکوه، چشم به دست بیگانگان باشد، تصریح کرد: برای حل مشکلات داخلی و اقتصادی کشور باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده شود و نباید برای حل مشکلات اقتصادی چشم به دست بیگانگان دوخت.

وی بابیان اینکه دغدغه اصلی مقام معظم رهبری فساد و تبعیض در جامعه است خاطرنشان کرد: ارکان نظام و قوای مجریه، قضائیه و مجلس باید اهتمام جدی برای تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مطالبات مردم باشند و با عوامل فساد تبعیض به‌صورت جدی و عملی برخورد نمایند.

بیگی اقتصاد دولتی را یکی از آسیب‌های کشور ذکر کرد و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های اقتصاد کشور، اقتصاد دولتی است که از دولت‌های قبل همچنان رواج یافته است، فلذا باید اقتصاد مردمی با تأسی از اقتصاد مقاومتی جایگزین اقتصاد دولتی شود.

وی با انتقاد از لایحه بودجه دولت افزود: بیش از ۹۲ درصد بودجه سالانه کشور به هزینه‌های جاری اختصاص‌یافته و تنها ۸ درصد بودجه کشور به طرح‌های عمرانی اختصاص داده‌شده است.

بیگی بابیان اینکه دولت برای تأمین بودجه کشور سه منبع فروش نفت، مالیات و فروش اوراق قرضه پیش‌بینی کرده است، افزود: دولت در لایحه بودجه کشور، برای تأمین هزینه‌های جاری، فروش اوراق قرضه را لحاظ نموده است که این امر زیبنده کشور نبوده و باید سیاست‌های کلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه نماید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با شاره به پیام امروز ۲۲ بهمن تصریح کرد: افرادی که در فکر پلید خود ناامید شدن مردم از نظام اسلامی را مطرح می‌کنند اینک به این نتیجه رسیدند که با حضور شکوهمندانه مردم در راهپیمایی نظام و انقلاب زنده است و با تمام نشاط پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه است و این امر نکته قوت و امید ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به ناامنی‌های گسترده در کشورهای همسایه ایران اسلامی یادآور شد: به برکت رهبری هوشمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت و ولایتمداری مردم، ایران اسلامی جزیره امنی در میان کشورهای بحران‌زده در خاورمیانه است.

منبع: تسنیم