طی برگزاری این رویداد متخصصان، شرکت­‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران فعال در صنعت مواد شیمیایی، پلیمر، مکانیک و … در کنار شرکت­‌های بزرگ این صنعت حضوردارند.
 امسال و در حاشیه این نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳، رویدادی با عنوان رینوتکس ریورس پیچ برگزار شد که هدف آن توسعه همکاری‌های فناورانه و تجاری بین تولیدکنندگان بزرگ و صاحب نام سازنده قطعات خودرو، صنایع شیمیایی، غذا و نوشیدنی کشور و شرکت­ های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران است.
به عبارت ساده ­تر طی برگزاری این رویداد متخصصان، شرکت­‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران فعال در صنعت مواد شیمیایی، پلیمر، مکانیک و … در کنار شرکت­‌های بزرگ این صنعت حضور خواهند داشت و ضمن اطلاع از نیازهای این شرکت ها، امکان مذاکره مستقیم تجاری با این تولیدکنندگان را خواهند یافت.
این رویداد تقاضامحور یکی از رویدادهای اصلی و مهم رینوتکس امسال است و استارتاپ‌ها می‌توانند با شرکت در آن، از نیازهای فناورانه صنایع و شرکت‌ها مطلع شده و متناسب با تخصص و توانمندی خود نسبت به خلق محصولات نوآورانه اقدام کنند.
این گزارش می افزاید، در این رویداد شرکت «پگاه» یکی از ارائه دهندگان بود که کاهش ضایعات محصولات پودری از اگزاست فن های کارخانجات پودری، ممبران ها و الکترودهای سیستم الکترودیالیز جهت مینرال زدایی شرکت eurodia، ممبران های سیستم تقلیظ الترافیلتراسیون در تولید پنیر یواف شرکت koch، تامین قطعات دستگاه پروسس UHT شرکت apv، تامین قطعات باکتریفیوژ و سبراتور gea، تامین قطعات بسته بندی یک لیتری تهرانم A3Flex و ۲۰۰ میلی لیتر تتراپک tba19، جمع آوری آب کندانس اواپراتپر های کارخانه تولید محصولات پودری را برای شرکت کنندگان در این رویداد ارائه کرد.
این گزارش حاکی است، شرکت «چرخشگر» دیگر ارائه دهنده بود که در رابطه با خمیر ایزولاسیون عملیات حرارتی به ارائه توضیحاتی پرداخت و نهایتا با ارائه شرکت شیمی پژوهش صنعت در رابطه با کوتینگ پروانه ها و سطوح داخلی تجهیزات دوار با مواد ضد سایش، لمینیت کردن ورق های فولادی و قطعات چدنی با ورق های نازک استیل زنگ نزن به پایان رسید.
در ادامه این رویداد نشست های B2B برگزار شد و پس از اتمام بخش تشریح نیازمندی ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران حاضر در رویداد امکان حضور در جلسات مذاکره مستقیم با نمایندگان شرکت های تولیدی را داشتند. محتوای این جلسات گفتگو در خصوص همکاری جهت رفع نیازهای مطرح شده در رویداد یا حتی معرفی محصولات و خدمات به شرکت های بزرگ بود.
این رویداد یکی از رویداد های پرشور نمايشگاه بود.
انتهای پیام/