به گزارش روابط سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی پس از شمارش آراء شرکت کنندگان، آقایان محمد حسین احمدی و فرهاد ملک قاسمی هرکدام با ۲۳۱ رای در رشته معدن، سید غفور علوی با ۲۷۷ رای در رشته زمین شناسی، ابوالفضل رنجبر با ۲۵۶ رای در رشته نقشه برداری و آقای مهدی اسکندری با ۲۸۱ رای در رشته متالوژی، به‌عنوان اعضای هیئت مدیره هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن استان انتخاب شدند.ضمنا اقایان محمدرضا حسین زاده با ۲۵۷ رای و سید محمد بلوکی با ۲۰۳ رای بعنوان عضو علی البدل زمین شناسی و معدن تعیین شدند .
اعضای هیئت مدیره هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن در آذربایجان شرقی برای یک دوره سه ساله فعالیت خواهند داشت.

این دوره از انتخابات، پس از یک بار تاخیر، اینبار با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از ساعت ۸ صبح روز جمعه بیست و یکم خرداد ماه در محل فضای‌ باز سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان شرقی برگزار و تا ساعت ۱۸ فرآیند اخذ رای ادامه یافت.
در این دوره از انتخابات، رای دهندگان فرد مورد نظر خود را از بین ۱۶ نفر انتخاب و نهایتا ۵ نفر در بخش‌های معدن، زمین شناسی، متالوژی و نقشه برداری منتخب شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به همراه معاون امور معادن و صنایع معدنی و همچنین رئیس مرکز حراست سازمان از فرآیند برگزاری انتخابات و اخذ رای بازدید کردند.
هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ معدن فعال در آذربایجان شرقی وجود دارد که مهم‌ترین تولیدات آن‌ها شامل عناصر فلزی مس و طلا، سنگهای تزئینی است.