شهردار منطقه ۳ تبریز صبح امروز در ملاقات عمومی هفتگی خود به استماع موارد مطرح شده ملکی چند تن از شهروندان سطح حوزه پرداخته و راهنمایی و راهکارهای لازم را ارائه نمود.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ علی قاسمی صبح امروز مطابق پنج‌شنه هر هفته در ملاقات عمومی هفتگی خود  با چند تن از شهروندان درخواست‌کننده ملاقات حضوری، دیدار و بعد از استماع مشکلات و مسائل طرح شده آنان، پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه کرده و دستورات لازم را به معاونت و مدیریت‌های منطقه صادر کرد.

اکثر مراجعه‌کنندگان امروز در ملاقات عمومی شهردار منطقه که از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۰ صبح به همراه معاونان مالی و اقتصادی، شهرسازی و معماری، مسئول بازرسی، مدیر برنامه‌ریزی، درآمد و مدیر امور ارتباطات منطقه در سالن اجتماعات برگزار شد، مواردی همچون تراکم طبقات، چگونگی رضایت از همسایه همجوار، پارکینگ و … بود که مطابق ضوابط و قانون از سوی شهردار منطقه با رویکرد کمک به حل مشکلات شهروندان برگزار شد.
جلسه دیدار عمومی شهروندان سطح حوزه استحفاظی با شهردار منطقه، روزهای پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۰ صبح، در سالن اجتماعات منطقه با مدیریت مسئول دفتر شهردار منطقه برگزار می‌شود.