مسئول گروه سرمایه گذاری پرسین نوش گفت: در صورت حمایت دولت و رفع موانع سرمایه گذاری بزرگترین واحد تولیدی آب میوه خاورمیانه در تبریز با حمایت سرمایه گذاران آلمانی تا دی ماه احداث میشود.
به گزارش صنعتیمیز ، یکی از بزرگترین پروژه های سرمایه گذاری خارجی در تبریز با مشکلات کوچک و بزرگی روبروست که ادامه کار این پروژه را علی رغم همت بلند سرمایه گذار و دونده گیهای شبانه روزی با اما و اگر های بسیار مواجه کرده است.
01a7f941_96c5_4a7e_9def_6f08680044fd
۲۰ میلیون لیتر آب میوه طبیعی تولید می شود
مهرداد رشتچیان ، امروز درجمع خبرنگاران با اشاره به مراحل احداث کارخانه پرسین نوش در تبریز گفت: این کارخانه خواهد توانست ۲۰ میلیون لیتر آب میوه طبیعی را تولید کند و ۷۵ درصد محصولات خود را به کشورهای خارجی صادر نماید.
وی ادامه داد: این کارخانه خواهد توانست ۳۱۵ نفر را به صورت مستقیم و۱۰ هزار نفر را به صورت غیر مستقیم وارد بازار کارکند.
این سرمایه گذار خارجی بیان کرد: در زمینه راه اندازی این کارخانه تا کنون میلیون ها یورو سرمایه گذاری اولیه صورت گرفته است و از طرف دولت نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است اما مشکلات موجود مانع راه این واحد تولیدی شده است.
rezaghafouri-234-590x393
مسئول گروه سرمایه گذاری پرسین نوش گفت: در صورت حمایت دولت و رفع موانع سرمایه گذاری بزرگترین واحد تولیدی آب میوه خاورمیانه در تبریز با حمایت سرمایه گذاران آلمانی تا دی ماه احداث میشود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد این واحد تولیدی انجام شده است و امیدواریم از اواسط مرداد ماه با حضور متخصصان فنی آلمانی کار نصب تجهیزات صورت گیرد.
رشتچیان یادآور شد: در حال حاضر مسئولان ارشد استان همکاری خوبی با ما دارند اما در میان مسئولان میانی و کارشناسان ادارات با مشکل جدی مواجه هستیم.
296ab5a8_b8aa_4a32_a53c_774f16c6c7c0
سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیون ریالی در آذربایجان شرقی
مسئول گروه سرمایه گذاری پرسین نوش بیان کرد: در حال حاضر در استان آذربایجان‌شرقی، بزرگترین واحد تولید آبمیوه طبیعی در خاورمیانه در حال ساخت است و تفاوت آن با دیگر کارخانه‌های تولید آبمیوه عدم استفاده از کنسانتره، شکر، مواد اسیدی، نگهدارنده و رنگ می‌باشد
وی عنوان کرد: در این زمینه بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان در استان آذربایجان‌شرقی سرمایه‌گذاری شده است .
وی گفت: این کارخانه در زمینی به متراژ ۲۲ هزار مترمربع و در اعیان ۱۱ هزار متری ساخته شده است و تاکنون با رشد ۵۰ درصدی روبرو بوده، کارخانه‌ای که اکثریت تجهیزات آن از خارج وارد شده و طبق مدرن‌ترین روش ساخت و ساز قرار است احداث شود.
rezaghafouri-224-590x393
اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از ۱۰ هزار نفر در کشور
رشتچیان افزود: کارخانه‌ای که با شروع به کار خود برای ۳۱۵ نفر به صورت مستقیم و برای هزاران کشاورز به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد و هدف، صادرات محصولات تولیدی به حاشیه کشورهای خلیج فارس می‌باشد.
رشتچیان با اشاره به مشکلات متعددی که در رابطه با سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان‌شرقی برای وی پیش آمد، ابراز کرد: در ایران هرکسی قصد سرمایه‌گذاری داشته باشد بایستی علامه‌ای باشد که هم از آب، گاز، ایمنی و بقیه موارد سررشته دارد، در زمان احداث پروژه هیچ یک از ادارات و مسئولین به ما مراجعه و اطلاع‌رسانی نکردند که باید چه مواردی را در دستور کار قرار دهیم ولی اکنون که کار مراحل پایانی خود را طی می‌کند می‌گویند حریم را رعایت نکردید و حتی یک‌بار دستور تخریب هم گرفته بودند.