منطقه آزاد ارس به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد تجاری کشور در فصل سرما و آستانه زمستان هم پر تحرک و پویا بوده و فرش قرمز سرمایه گذارانش همچنان پهن است.
به گزارش صنعت تبریز ، سفری کوتاه به منطقه آزاد تجاری ارس در یک روز سرد پائیزی و روزهایی که شهرهای بزرگ و کلان شهری مانند تبریز قربانی وارونگی دما و آلودگی صنعتی است، بسیار دلچسب و گوارا می نماید خصوصا اینکه هوایی تمیز و البته گرمتر از مرکز استان راهم تجربه کنیم.
منطقه آزاد ارس در فصل سرما و زمانی که مسافرتها به حداقل میرسد نیز پذیرای میهمانانی از نقاط مختلف کشور است ودر بازارهای این منطقه می توان مسافرانی از نقاط مختلف را دید که در بازار کم رونق اما سرپای منطقه آزاد ارس به دنبال اجناس دلخواه خود هستند.
ساخت و سازهای واحدهای صنعتی ، خدماتی و تجاری و نیز تفریحی و رفاهی از چند کیلومتر مانده به مرکز شهر در جریان است و در ماه های آینده هلتها و متلهای شیک و کوچک و بزرگی آماده میزبانی از میهمانانی هستند که جلفا را به عنوان محل گشت و گذار عید انتخاب کرده اند.
منطقه آزاد ارس به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد تجاری کشور در فصل سرما و آستانه زمستان هم پر تحرک و پویا بوده و فرش قرمز سرمایه گذارانش همچنان پهن است و سرمایه گذاران می توانند در مدت ۴ روز شرکت خود را در این منطقه ثبت و کار خود را آغاز کنند.
آنچه در نگاه اول و گذرای یک گردشگر به منطه آزاد ارس برجسته بوده و خودنمایی می کند ، نشاط و پویایی و نوید آینده ای روشن برای آذربایجان شرقی و بلکه ایران اسلامی برای تولد منطقه ای ایده آل برای تولید ، اشتغال و سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی است.