مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با تمهیداتی که درمعاونت فنی عمرانی سازمان انجام شد خوشبختامه ماههای اخیر صرفه جویی قابل توجهی در انرژی مصرفی مجموعه کشتارگاه داشته ایم.

کریم قدرتی اظهار داشت: انرژی یک ثروت ملی است و هم اکنون بمانند امانتی از آینده گان برای ماست و ما می بایست با مصرف درست این امانت را به درستی مصرف نموده و به صاحبان آن در آینده برسانیم.
وی ادامه داد: با توجه به عملکرد صنعتی کشتارگاه ، مصرف انرژی در قسمتهای مختلف سازمان غیر قابل کتمان می باشد اما با تمهیداتی که انجام گرفته است خوشبختانه توانسته ایم در صرفه جویی انرژی اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.
قدرتی تصریح کرد: مصرف آب و برق و گاز در دیگهای بخار، سالن کشتار، سالن آلایش، تصفیه خانه،پی سوزی، ذوب گوشت، پودر خون، فضای سبز و سردخانه امری ضروری است که روزانه می بایست برای انجام امورات صنعتی کشتارگاه و شستشوی روزانه انجام گیرد اما با نگاه ویژه به بهینه سازی  در تمامی حوزه های مصرف انرژی، خوشبختانه موفق به انجام این مهم شده ایم.
وی افزود: جداسازی لوله کشی برخی از واحدها و استفاده از آب چاه عمیق و همینطور کنتور گذاری به تمامی واحد ها و قسمتهای مختلف سازمان موجب شد مصرف آب شرب به یک چهارم کاهش یابد.
مدیرعامل کشتارگاه اضافه کرد: با اعتباری که برای بازسازی وگسترش و نوسازی دستگاه تصفیه آب شرب در سال آینده دیده ایم امیدواریم با این کار مصرف آب شرب به حداقل خود برسد.
قدرتی گفت: روزانه دو تا چهار ساعت از ژنراتور سازمان استفاده می نماییم تا مصرف برق شهری در این مجموعه صنعتی  و در این روزهایی که شاهد آلایندگی هوا هستیم به مقدار بسیار زیادی کاهش یابد.
وی اضافه کرد: به تمامی اپراتورهای دستگاههای موجود در سازمان دستور اکید داده شده است که در زمانهای غیر ضروری مصرف گاز شهری را به حداقل برسانند.
قدرتی اظهار امیداری کرد با همفکری و همبستگی که در بین کارکنان کشتارگاه وجود دارد شاهد صرفه جویی بیشتر در انرژی این سازمان صنعتی خواهیم بود.