نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي گفت: نتيجه حضور افراد با ذهن بسته در مجلس شورا ي اسلامي اين است كه نتيجه آثار زيانبار تحريمها را كه روزانه ۱۰ هزار ميليارد ريال بود را نمي فهمند و به جاي اينكه كمك كار دولت باشند باعث تاخير در اجراي برجام شد

به گزارش صنعتیمیز به نقل از ایرنا مسعود پزشکیان نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي گفت: شعار نامزدهاي مجلس شوراي اسلامي در انتخابات بايستي قانون و عدالت باشد چون قانوني كه عدالت نداشته باشد نمي تواند پايدار بماند و بي نظمي هم به دنبال خواهد داشت.

پزشكيان عصر روز پنجشنبه در همايش اعتدالگرايان کرمانشاه در كانون امام خميني (ره) اين شهر؛ با بيان اينكه در دنيا هيچ مشكلي وجود ندارد كه راه حل نداشته باشد گفت: مجلس شوراي اسلامي جايي است كه مي تواند همه مشكلات موجود امروز جامعه ما را حل كند.
وي افزود: واگذاري مسئوليت ها به افراد غيرمتخصص و ناتوان باعث بوجود آمدن گرفتاريهايي از جمله بيكاري، بي عدالتي و… شده كه جامعه ما امروز دچار آنها شده است.
نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي؛ فرصت ها را براي تصميم گيريهاي مهم طلايي دانست و گفت: امروز جهاد اكبر در پيش است، ماندن و درست ماندن و معامله نكردن و در راه حق بودن لازمه حل مشكلات ايران اسلامي است.
پزشكيان اظهار داشت: دنبال حق وعدالت رفتن، هميشه در صحنه بودن را مي طلبد و نمايندگان مجلس بايستي جوابگو باشند و انتخاب فرد اصلح توسط مردم به عنوان نماينده مجلس نيز براي رهايي از اين گرداب ضروريست.

** ضرر روزانه ۱۰ هزار ميليارد ريال به دليل تحريمها
نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي گفت: نتيجه حضور افراد با ذهن بسته در مجلس شورا ي اسلامي اين است كه نتيجه آثار زيانبار تحريمها را كه روزانه ۱۰ هزار ميليارد ريال بود را نمي فهمند و به جاي اينكه كمك كار دولت باشند باعث تاخير در اجراي برجام شدند.
پزشكيان؛ كاهش فروش نفت به ميزان سه ميليون بشكه در روز، برداشت بي رويه كشورهايي نظير قطر در ميادين مشترك و گراني و تقلبي بودن اجناس وارداتي در انجام معاملات و از دست دادن بازارهاي مهمي مانند پسته و فرش را از ضررهاي تحميل شده به جمهوري اسلامي ايران به دليل تحريمهاي اخير دانست.
وي اظهار داشت: مردم با حضو خود در انتخابات ۷ اسفند عدم پذيرش اين سياست هاي اشتباه را نشان دادند.