سرپرست شرکت عمران شهر جدیدضمن بی اهمیت دانستن عنوانهای مسئولیتی تاکید کرد: به عنوان یک سرباز در خدمت نظام هستم و تاخیر در صدور حکم مدیر عاملی خللی در اجرای مسئولیها در سمت سرپرستی ندارد.

غلامرضا اقبالی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به چالشهای ایجاد شده توسط برخی افراد تاکید کرد: این موضوعات نشان از این حقیقت مهم دارد که بنده منافع این افراد را خدشه‌دار کرده ام. بله بنده افتخار نوکری و خادمی قرآن و اهل بیت دارم و هیچ‌گاه منکر نبوده، بلکه افتخار هم می کنم و گاهی برای خودم هم روضه خوانی می کنم.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهر سهند با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد سالن های سینما، تئاتر، گالری های هنری و فضاهای فرهنگی لازم است، اظهار داشت:منکر کمبودها نیستیم اما در حال حاضر اقدمات متنوعی در حوزه فرهنگی در حال انجام است که نمونه ای از آن احداث سالن اجتماعات شرکت عمران است.

وی ادامه داد: البته خیانتی که برای سهند شده این است که در گذشته عده ای زمین هایی برای احداث پروژه های فرهنگی و هنری دریافت کرده اند و تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده اند.

وی از خلع ید دو قطعه بزرگ برای احداث سینما خبر داد و گفت: افرادی که سال ها قبل این زمین ها را تملک کرده بودند اما هیج اقدامی نکرده اند، را خلع ید کردیم و اجازه نمی دهیم در حق مردم سهند این خیانت تداوم داشته باشد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند ادامه داد: آن عده بهترین قطعات فرهنگی و عمومی شهر را گرفته و هیچ اقدامی نکرده اند. پیش از این بیش از ۲۸۰۰ قطعه مسکونی، عمومی، آموزشی، هنری و فرهنگی برای گالری، سینما، سالن تئاتر، اماکن ورزشی، درمانی و … واگذار شده، اما راکد مانده است، در حقیقت ظلم در حق مردم سهند کرده‌اند، اما با سماجت انقلابی به بیت الملل باز خواهیم گردانند.

وی همچنین از اجرای طرح ملی مسکن در این شهر خبر داد و افزود: متقاضیان این طرح در فاز۳ و چهار دارای مسکن خواهند شد.