مرکز ارتباطات مردمی دولت در تبریزویژه سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی افتتاح شد تا تلفن ۱۱۱ جایگزین نامه های مردم به رئیس جمهور  شود.

به گزارش صنعتیمیز ، این مراسم با حضور تنی چند از مسئولان دولتی ، شهردار تبریز و نیز مسئولان مخابرات استان همراه بود و مسئولان حاضر در جریان کم و کیف این مرکز و سطح فعالیت آن قرار گرفتند.

در این مرکز که در سالن دو میدانی علی آبادی تبریز مستقر شده ، سامانه های ارتباطی مردم با شماره تلفن ۱۱۱ استقرار یافته و مردم تبریز و آذربایجان شرقی میتوانند به صورت ویژه در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه با تماس با این شماره تلفن درخواستهای خود را مطرح نمایند.

یکی ازمجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی ۱۱۱ میباشد و مردم میتوانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند.

هدف از راه اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی است و در جریان سفر رئیس جمهور به تبریز به جای دریافت نامه های مکتوب ، مردم از طریق تلفن مشکلات خود را مطرح خواهند نمود.

اپراتورهای پاسخگوی مردم در سامانه تلفنی تبریز با فراگرفتن آموزش های تخصصی گوناگون، در حیطه های مختلف ارتباطی و محتوایی و نیز اشراف کامل به شرح وظایف و عملکرد دستگاه های اجرایی کشور، برای راهنمایی مردم در در این دو روز فعالیت خواهند نمود.

صدها تن از بانوان کارمند ادارات تبریز در این دو روز به صورت ویژه در این سامانه فعالیت خواهند کرد.