رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز ۲۰۱۸ بهانه خوبی برای شروع و استقبال تبریز از گردشگر و گردشگر پذیری است.

دکتر شکور اکبرنژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی گردشگری اظهار داشت: باید به دولت، سازمان های مرتبط با توریسم و گردشگری و شهرداری یاد آوری کنیم که «تبریز۲۰۱۸» بهانه مناسبی برای شروع حرکت جامعه به سمت گردشگری و گردشگر پذیری است.

اکبرنژاد با اشاره به اینکه باید از فرصت های بدست آمده برای توسعه و رشد و آبادانی شهر بهترین استفاده را بنماییم اظهار داشت: صنعت گردشگری صنعتی بدون ایجاد آلودگی و هزینه آنچنانی و میزان ایجاد کسب و کار و فضا فعالیت در این صنعت نسبت به بخش های دیگر بسیار گسترده تر می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همانگونه که رئیس جمهور محترم نیز اعلام داشت باید به جای حفظ کردن، پرسشگری و همکاری و کار تیمی و جمعی را به دانش آموزان و آینده سازان کشور آموزش دهیم و در این میان معلمان نقش حساسی بر عهده دارند.

گفتنی است بر اساس دستور جلسه امروز شورای شهر، تصمیم گیری در خصوص نحوه انتخاب مشاوران شورا، بررسی سیاست های بودجه سال آینده شهرداری تبریز، بررسی نحوه تعیین اعضای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ و  انتخاب شهردار تبریز در دستور جلسه این هفته شورای شهر تبریز قرار دارد.