معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

افزایش ۴۲ درصدی بودجه آسفالت در سال ۱۴۰۲

آسفالت ریزی اساسی خیابان مقاومت در امامیه با 3700تن آسفالت

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: ۲۹۲ میلیارد تومان بودجه آسفالت سال جاری شهرداری تبریز است که در مقایسه با سال گذشته ۴۲ درصد افزایش دارد.

سامان احمدزاده در گفتگو با شهریار اظهار کرد: بودجه مصوب آسفالت برای سال جاری تنها برای خرید مصالح، زیرسازی و آسفالت اساسی است و لکه‌گیری معابر در قالب خدمات محله‌ای در نواحی مناطق دهگانه انجام خواهد گرفت.

وی افزود: بودجه سال جاری شهرداری تبریز بر اساس ناحیه‌محوری پیش‌بینی شده و لکه‌گیری معابر و محلات سطح شهر توسط نواحی مناطق دهگانه انجام خواهد گرفت.

احمدزاده با اشاره به اولویت‌بندی در توزیع آسفالت خاطرنشان کرد: آسفالت اساسی معابر بر اساس اولویت‌بندی صورت‌ گرفته در کمیته فنی شهرداری تبریز و نیاز مناطق صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: تلاش داریم در سال جاری آسفالتی یکدست و با کیفیت بالا در سطح معابر شهر توزیع کرده و مناطق کم‌برخوردار در اولویت خدمات محله‌ای خواهند بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به تحقق بیش از صد در صدی بودجه آسفالت سال گذشته گفت: سال گذشته بودجه آسفالت‌ریزی معابر شهرداری تبریز ۲۰۶ میلیارد تومان بود که بر همین اساس ۲۰۵ هزار تن آسفالت توزیع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بودجه آسفالت‌ریزی اساسی و خرید مصالح شهرداری تبریز در سال جاری ۲۹۲ میلیارد تومان است و لکه‌گیری معابر در قالب خدمات محله‌ای و نواحی مناطق دهگانه انجام می‌گیرد.