معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز بازدید کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز،  در این بازدید حسین دماوندی نژاد  معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در دیدار با کریم قدرتی مدیرعامل کشتارگاه تبریز در خصوص همکاریهای لازم به بحث و گفتگو پرداختند.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با تمجید از اقدامات و نو آوری های  کشتارگاه تبریز از جمله شناسنامه دار کردن گوشت استحصالی و تولید خوراک دام از ضایعات شکمبه گفت: با عنایت به اهمیت این موضوعات آمادگی مساعدت و هر گونه همکاری با کشتارگاه تبریز برای اجرای آنها  در دیگر نقاط کشور هستیم.
حسین دماوندی نژاد با اشاره به همکاری وزارت کشاورزی با شهرداری تهران افزود: کشتارگاه شهرداری تبریز نیزبعنوان یکی از بزرگترین کشتارگاههای کشور می تواند نقش موثری در تولید گوشت ایفا نموده و مشتاق به همکاری و مساعد از نوآوریها و ابتکارات کشتارگاه شهرداری تبریز هم هستیم.
کریم قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز نیز با تشریح عمکلرد کشتارگاه تبریز گفت: خوشبختانه با توجه به بالا بودن امکانات سخت افزاری کشتارگاه تبریز در بالا بردن میزان کشتار هیچ مشکلی نداشته و این سازمان آماده همکاری با جهاد کشاورزی در ابعاد مختلف می باشد.
وی بااشاره به طرحهای کشتارگاه تبریز از جمله تولید خوراک دام از محتویات شکمبه دامی افزود: خوشبختانه این طرح با موفقیت آغاز شده است و امیدواریم در روزهای اخیر به تولید انبوه نیز دست یابیم.
قدرتی اضافه کرد: با اجرای این طرح هم ارزش افزوده قابل توجهی متوجه کشتارگاه می شود و هم از معضل زیست محیطی پسماند شکمبه دامی بکلی خلاص خواهیم شد.
مدیرعامل کشتارگاه از معان وزیر درخواست کرد: نسبت به حمایت از دامهای ضبطی و همچنین دامهای آبستنی که از کشتار آن در کشتارگاههای مجاز خودداری می گردد اقدام شود تا در این گونه مواقع چوبدار و پیمانکار به کشتارگاههای غیرمجاز مراجعه نکرده و جان مردم را به مخاطره نیاندازند.