مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون ورزقان از استعدادیابی نوجوانان و جوانان قرآنی این شهرستان توسط مجموعه مس سونگون خبر داد.

 

 

استعدادیابی نوجوانان و جوانان قرآنی ورزقان با همت مجتمع مس سونگون

سید ابوالفضل اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح برنامه‌های این مجموعه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مجتمع مس سونگون به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر استانی و کشوری را در سطح تمامی شهرستان و روستاهای تابعه به نام «هر شب، یک مسجد» برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری این محفل قرآنی با همت اهالی شهرستان و مجتمع مس سونگون تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و هر روز بعد از افطار و نماز مغرب و عشا، سخنرانی و قرائت قرآن کریم و گاه اجرای گروه تواشیح انجام می‌گیرد.

وی افزود: قاریان برتر قرآنی در این راستا با حضور در تعدادی از مساجد روستاهای ورزقان اقدام به استعدادیابی قرآنی نیز کرده و نوجوانان و جوانان مستعد و دارای استعداد در قرائت و حفظ قرآن کریم را شناسایی می‌کنند.

اسماعیلی گفت: پس از استعداد یابی قرآنی، کلاس‌های قرائت و حفظ قرآن را با حضور اساتید مجرب و توانمند قرآنی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنیم تا با پرورش استعدادهای منطقه بتوانیم قاریان و حافظان توانمند قرآنی را تحویل جامعه دهیم.

وی اظهار کرد: این اقدام برای نخستین بار در سطح شهرستان ورزقان انجام گرفته و مجتمع مس سونگون از صفر تا ۱۰۰ این کار را برعهده دارد و کلاس‌های قرآنی را نیز به صورت کاملا رایگان برای نوجوانان و جوانان عزیز شهرستان برگزار می‌کند.

استعدادیابی نوجوانان و جوانان قرآنی ورزقان با همت مجتمع مس سونگون

استعدادیابی نوجوانان و جوانان قرآنی ورزقان با همت مجتمع مس سونگون