در حالی که مدیر عامل شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی مدعی بازگشت واحدهای صنعتی در این شهرک ها است اما بررسی های نیروی انتظامی نشان از استخراج ارز دیجیتال در تعدادی ازاین واحدها است.

به گزارش صنعت خبرلری در آخرین مورد از این اقدامات خلاف قانون جانشین فرمانده انتظامی استانسردار علی محمدی گفت: پس از کسب خبری مبنی بر تولید ارز دیجیتال در یکی از شهرک های صنعتی تبریز، ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ موضوع را دستور کار قرار دادند.

نشین فرمانده انتظامی استانسردار علی محمدی گفت: پس از کسب خبری مبنی بر تولید ارز دیجیتال در یکی از شهرک های صنعتی تبریز، ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ موضوع را دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی، کارگاه مورد نظر را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از کارگاه تولید لامپ تعداد ۱۲۱ دستگاه ماینر قاچاق و متعلقات آن را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان ۱۸ میلیارد ریال اعلام شده است اظهار کرد: یک متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سردار محمدی خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی خواهد کرد و شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشابه، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.