مسئولان و تولید کنندگان آذربایجان شرقی

در سیاره های متفاوت زندگی می کنند و دغدغه هایی متفاوت دارند.

صنعت خبرلری ، در حالی که تولید کنندگان در آذربایجان شرقی با مشکلاتی متعدد روبرو هستند، برخی مدیران دولتی در جلسات مشترک با بخش خصوصی عملا چرت می زنند.

مدیران اقتصادی و صنعتی در آذربایجان شرقی به عنوان استانی صنعتی نه تنها کار دشواری در پیش ندارند بلکه در برابر انبوهی از مشکلات تولید کنندگان جوابهای آماده ای در جیب دارند که زمان برگزاری جلسات مشترک بر زبان می آورند.

مواردی چون قوانین صادره از مرکز ، وعده پیگیری از مرکز، ارسال درخواست های تولید کنندگان به مرکز و ….. را تولید کنندگان بارها از مسئولان شنیده اند.

مشکلاتی چون نبود برق و گاز، مالیاتهای کمر شکن، دستور العمل های خلق الساعه و جرایم مختلف بارها ازسوی تولید کنندگان مطرح شده اما مسئولان استانی به قدری در این موارد بی تفاوت هستند که گاه در جلسات به صورت علنی چرت می زنند ، مخصوصا جلساتی که بعد از ظهر برگزار می شود و مدیران محترم تنها دغدغه شان وصول حق جلساتی است که به حسابشان واریز میشود.

مدیران واحدهای تولیدی که به سختی ادامه کار می دهند در برابر بی خیالی مدیران دولتی و جوابهای آماده شان حتی تا روزهای پایانی سال هم امیدی به ماندن ندارند.

اما نکته جالب توجه این است که در برخی استانهای صنعتی دیگر مدیران بقای خود رادر حل مشکلات صنعتگران می دانند و از این رو جلسات پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی بخش خصوصی این استانها  به کرات در مرکز کشور برگزار و تسهیلات و حمایتهای مناسبی نیز به این استانها گسیل میشود.