سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، اعتبارات استانی مراغه در سال جاری را ۱۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: حدود ۸۰ درصد از این اعتبار تخصیص می‌یابد.
حیدر فتح‌زاده در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در فرمانداری مراغه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعتبارات استانی مراغه در سال گذشته ۶۲ میلیارد تومان بود که ۸۰ درصد آن تخصیص یافت و امسال افزایش ۷۸ درصدی اعتبارات این شهرستان را شاهد هستیم.
به گفته وی بیشترین میزان اعتبارات استانی در سال جاری برای طرح‌های حوزه مسکن، مسکن محرومان، تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری و آزادراه مراغه – هشترود هزینه می‌شود.
«فتح‌زاده» این را هم بیان کرد که امسال ۱۹۳ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات دور دوم سفر رییس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی برای مراغه اختصاص یافته است و تلاش می‌شود تا پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی این شهرستان در سال جاری تکمیل شود.
وی اضافه کرد: آبرسانی به ۱۸ روستا، موافقت با احداث ساختمان‌های جدید آموزشی و اداری در دانشگاه دولتی و تامین اعتبار برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری از جمله مصوبه‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌شرقی برای مراغه است.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: احداث پنج ساختمان جدید در دانشگاه مراغه مورد موافقت قرار گرفت.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی
🆔 @mporgazsh
🌐 https://azsharghi.mporg.ir/