سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی در بازدید از گمرک فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز اظهار داشت: حفظ شأن، منزلت و کرامت کلیه مسافران سرلوحه خدمات امور مسافری بوده و بایستی کالای همراه مسافران ورودی و خروجی از کشور در کمال احترام کنترل شوند.
وی در ادامه افزایش حجم فعالیت تجاری کارگوی فرودگاه بین‌المللی تبریز را جز برنامه های اولویت دار حوزه نظارت در نیمه دوم سالجاری عنوان کرد و گفت: بایستی با بهره گیری از این ظرفیت برای حمایت از تولید استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی، نامدار با اعلام این مطلب گفت: تسهیل و تسریع تشریفات گمرکی فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی موجب رونق و افزایش حجم بار تجاری کارگوی فرودگاه خواهد داشت و اين امر با تعامل و همکاری سازمانهای همکار میسر خواهد شد.
نامدار در جریان این بازدید ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با همکاران از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی و سپس با مسئولین سازمانهای همکار در فرودگاه دیدار و از نزدیک در جریان روند انجام فعالیت و تشریفات مسافری گمرک فرودگاه قرار گرفت.
گفتنی است در ۷ ماهه سالجاری بالغ بر یکهزار و ۵۰ کیلوگرم شمش طلا به ارزش ۶۰ میلیون یورو از گمرک فرودگاه بین‌المللی تبریز وارد کشور شده و در همین مدت بیش از ۱۵۰ هزار نفر مسافر از این گمرک تردد داشته اند.