مدیر کارخانه فولاد ظفر بناب  گفت: در سال ۹۵ برای مشتریانی که بتوانند ایرادی از محصولات و رفتار کارکنان این کارخانه پیدا کنند جایزه در نظر گرفته ایم.

محسن رحیمیان ، امروز در همایش تجلیل از کارکنان فولاد ظفر بناب  که با حضور حدود ۳۰۰ نفر ازکارکنان این کارخانه و مسئولان استانی و شهرستان بناب در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد،  ، گفت: امروز تولیدات این کارخانه در سطحی از کیفیت قرار دارد که مسئولان استان با افتخار این تولیدات را در نقاط دیگر معرفی می کنند.

 

1

وی کارگران را سرمایه های اصلی یک کارخانه تولیدی دانست و یادآور شد: در چنین روزی که روز کارگر نامگذاری شده به تاسی از نبی مکرم اسلام دست کارگران را می بوسیم.

وی از وارونه سازی چارت سازمانی در این مجتمع خبر داد و گفت: مشتریان اولین نفر در چارت سازمانی این کارخانه قرار دارند و تلاش داریم تا با ارتقای کیفی محصولات مشتریان را راضی نگه داشته و مشتری مداری در الویت ما قرار دارد.

وی تاکید کرد: انتقاد مشتری برای ما بهترین هدیه از سوی او بوده و همانند یک آئینه موجب اصلاح ایرادات می شود.

وی در ادامه سخنان خود از در نظر گرفتن جایزه برای کسانی که بتوانند ایرادی برای محصولات این کارخانه پیدا کنند خبر داد و تصریح کرد: در سال ۹۵ برای مشتریانی که بتوانند ایرادی از محصولات و رفتار کارکنان این کارخانه پیدا کنند جایزه در نظر گرفته ایم.

5

وی تاکید کرد: این جایزه در کوتاهترین زمان داده شده و علاوه بر آن خسارت مشتریان ضرر دیده نیز تامین می شود و این اطمینان مدیریت ظفر بناب از اعتمادی است که نسبت به کارگران خود داریم.

رحیمیان افزود: محصولات فولاد ظفر بناب از نظر مشتری مداری و ارائه کیفیت محصولات باید اولین باشند و در مقابل نیز محصولات اولیه و خوراک کارخانه را از بهترین فروشندگان تهیه می کنیم و این امر تا بدانجا جدی است که حراست این کارخانه اجازه ورود محصولات بی کیفیت را نخواهند داد.

وی یادآور شد: کارگران زحمت کش فولاد ظفر بناب نیز همگام با مدیریت این کارخانه در ارتقای کیفی محصولات این کارخانه نقش دارند.

3

رحیمیان ادامه داد: امسال برای صادرات محصولات به کشورهای منطقه نیز برنامه داردکه منطبق بر سیاست جمهوری اسلامی ایران است و امیدواریم تا نام ظفر بناب در سطح بین الملل نیز به خوبی منعکس شود.

وی بر نگاه برد برد در مدیریت این کارخانه تاکید کرد و گفت: استراتژی اعضای هیئت مدیره این کارخانه بر سود بردن مشتریان نیز متمرکز بوده و تاکید داریم تا مشتریان نیز سود ببرند .

جعفر ظفر ، رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد  ظفر بناب نیز در این مراسم با تاکید بر ارتقای کیفی محصولات این مجتمع گفت: کیفیت بالای محصولات فولاد ظفر بناب مرهون همکاری همه کارکنان و همکاران این مرکز می باشد.

2

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در نگاه کارشناسان صنعت فولاد سطح کیفی مواد خام اولیه ورودی ، نشانه ای از کیفیت محصولات خروجی میباشد و بر همین اساس تولیدات فولاد ظفر بناب  به خاطر مواد اولیه مرغوب جزء بهترین ها است.

حجت الاسلام بنابی ، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر تکریم کارگران گفت: باید هر روز به نام کارگر باشد چرا که آنان در تولید و پیشرفت کشور نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: مجتمع فولاد بناب در سالهای اخیر و علی رغم رکود در صنایع کشور نه تنها دچار رکود نشد بلکه روز به روز بر سطح کیفی و کمی تولیدات خود نیز افزوده و امیدواریم این کارخانه الگویی برای دیگر مجتمع فولادهای بناب باشد.

بنابی یادآور شد: کارگران و کارفرمایان باید حامی همدیگر بوده و با تعامل افزایی مشکلات را حل کرده و در این میان اگر میخواهید این کارخانه موفق تر باشد باید تعاملات میان کارگران و کارفرمایان بیشتر باشد.

4

همچنین در این مراسم از کارگران نمونه مجتمع فولاد ظفر بناب تجلیل شد.

گفتنی است این برنامه در محورهای مختلف و با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود

IMG_4872 - Copy