رییس جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی کم بودن میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را یکی از چالش‌های این حوزه دانست و گفت: کشاورزی تنها پنج درصد از سرمایه گذاری کشور را به خود اختصاص می‌دهد و این در حالی است که ۱۲درصد اشتغال و ۲۰ درصد از تجارت به حوزه کشاورزی اختصاص دارد.

اکبر فتحی روز چهارشنبه در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تبریز، جایگاه آذربایجان شرقی در حوزه کشاورزی را مرهون تلاش های کشاورزان، پرورش دهندگان دام و طیور، کارکنان جهاد کشاورزی، مروجان و همه فعالان حوزه کشاورزی در استان دانست و خاطرنشان کرد: در ساختار جهاد کشاورزی همه بخش ها و سازمان های تابعه در کنار کشاورزان و فعالان این عرصه تلاش می کنند تا تولید بیش از پنج میلیون تن محصولات کشاورزی محقق شود.
وی امنیت غذایی را تهیه غذای سالم و کافی توصیف کرد و افزود: اگر همکاران روابط عمومی موفق به ایفای وظایف خود نشوند و در حوزه تبیین موفق عمل نکنند، به اهدافی که در حوزه امنیت غذایی تعریف کرده ایم، دست پیدا نخواهیم کرد.
رییس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی دستیابی به امنیت غذایی را با محدودیت های منابع آب و خاک مواجه دانست و گفت: در شرایطی که توسعه منابع امکان پذیر نیست باید با بهبود عمکرد در واحد سطح به امنیت غذایی دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به ساختار ترویجی وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: نمی توان روابط عمومی را از آرمان ها و رسالت های ترویجی وزارت جهاد کشاورزی تفکیک کرد.
فتحی تحقق عملکرد شایسته را مرهون تلاش ها روابط عمومی دانست و افزود: با فعالیت های روابط عمومی بود که توانستیم در سال گذشته حوزه کشاورزی را به سرمایه گذاران شناسانده و سرمایه قابل توجهی را جذب بخش کشاورزی کنیم که در این راستا ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری سال گذشته به بهره برداری رسید و ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز در دست اجراست که بین ۱۰ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با تجلیل از عملکرد اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هماهنگی و همکاری بسیار خوبی بین روابط عمومی سازمان و ادارات تابعه وجود دارد و در نتیجه این همکاری ها بود که روابط عمومی سازمان موفق شد سال گذشته پنج مقام برتر کشوری و استانی در حوزه روابط عمومی را کسب کند.
به گزارش ایرنا، ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است. نامگذاری این روز به نام روز ارتباطات و روابط عمومی به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان ها و نهادها، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.
انتهای پیام/