مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری خبر داد:
تولید خوراک دام از فروردین سال آینده در کشتارگاه صنعتی تبریز
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز از بهره برداری تولید خوراک دام از فروردین سال آینده در این کشتارگاه خبر داد و گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ این سازمان ۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 کریم قدرتی در در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: بودجه امسال سازمان ۲۳ میلیارد بود که در یازده ماه سپری شده ۱۵۳ درصد تحقق درآمد ثبت شده است. شش میلیارد تومان از بودجه امسال در بخش عمرانی و ۱۷ میلیارد تومان هم صرف هزینه های جاری شده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان ۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزود: سال آینده برای تملک میدان دام ۱۴ میلیارد تومان و برای پروژه های عمرانی هشت میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

قدرتی در تشریح برنامه های سال آینده سازمان ابراز کرد: تکمیل فرایند شناسنامه دار کردن گوشت‌های استحصال شده، درجه‌بندی کیفیت گوشت، توسعه واحد بسته‌بندی، اصلاح وضعیت خودروهای حمل گوشت، خرید تجهیزات استحصال گوشت، توسعه فضای سبز سازمان و کاشت درخت از برنامه های سازمان برای ارتقا سطح کیفی خدمت رسانی به شهروندان تبریز است.

قدرتی از پیش بینی بودجه دو میلیارد تومان برای احداث بازارچه‌های عرصه فرآورده‌های دامی در تبریز خبر داد و گفت: احداث سالن کشتار طیور یکی از طرح‌های مشارکتی سازمان در سال آینده است که امیدواریم با جذب و مشارکت فعال سرمایه گذاران  گام های موثری در این حوزه برداریم.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریر با مناسب دانستن طرح قصابان امین در عرضه گوشت استاندارد و با کیفیت گفت: این طرح با مشارکت ۲۳ قصاب تداوم داشته و باعث افزایش سطح بهداشت و تنظیم نسبی قیمت گوشت در سطح شهر شده است.

وی از موفقیت آمیز بودن همکاری سازمان با اساتید دانشگاه برای تولید خوراک دام خبر داد و اظهار کرد: در دو سال گذشته با همکاری اساتید دانشگاه موفق به تولید خوراک دام شدیم که از فروردین سال آینده این تولید مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.