علیرضا بیگی در حالی در برنامه تبلیغاتی شرکت پروفی-تک آلمان با برند پروفی کار در هتل کایا تبریز شرکت کرد که ساعی نماینده اصلاح طلب مجلس علی رغم دعوت مسئولان جلسه در این برنامه شرک نکرد.

به گزارش صنعتیمیز ، چندی قبل هتل کایا تبریز ، شاهد برگزاری همایش تبلیغاتی برای شرکت پروفی-تک آلمان با برند پروفی کار بود . در این گردهمایی  علاوه بر  ضیافت شام ، هدایای تبلیغاتی  ارزشمندی  نیز به شرکت کنندگانی که عمدتا از اعضای اتحادیه تعویض روغن تبریز بودند اهداء شد.

این همایش بدون حضور رسانه ها برگزار شده و از شرکت رسانه های حاضر در برنامه همایش نیز ممانعت شد .نکته جالب توجه این همایش حضور علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر و تنی چند از مسئولان حمل و نقل شهری تبریز در این مراسم بودبنا به گفته مسئولان جلسه زهراساعی علی رغم دعوت در این همایش حضور پیدا نکرد.

موضوع مهمی که در این میان وجود دارد رکود و تعطیلی کارخانه های روغن موتور موجود در استان است که چندی قبل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در محل این کارخانه در مراغه حضور پیدا کرده و قول مساعدت های لازم را دادو در صورتی که این کارخانه های داخلی مورد حمایت نمایندگان مردم  نیز قرار گیرند می توانند در برابر برندهای خارجی قدرت رقابت داشته باشند.

سوال مهم اینکه حمایت و حضور تبلیغاتی نماینده مردم از یک روغن موتور خارجی در حالی که صنایع داخلی نیازمند حمایت هستند چه معنایی می تواند داشته باشد و آیا بهتر نیست چند عکس تبلیغاتی هم با برندهای داخل استانی که نیازمند معرفی شدن هستند انداخته شود. سید مرتضی احمدپور