مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از کشف ۱۴ تن سنگدان فاسد مرغ در یک کارخانه همبرگرسازی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: فرد خاطی دستگیر و زندانی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صنعت تبریز ، بهرداد امروز در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: این واحد که در یکی از شهرهای آذربایجان شرقی فعال بود ، سنگدان های فاسد را به صورت چرخ کرده با مواد افزودنی همبرگر تولیدمی کرد که کشف ، پلمپ و فرد خاطی نیز بازداشت شد.
وی با اشاره به برخی مشکلات در برخوردهای بهداشتی خاطر نشان کرد: علی رغم فشارهای متعدد و مشکلات در برابر تامین مواد غذایی بهداشتی دامی ایستادگی خواهیم کرد و پلمپ کردن یک کشتارگاه تبعات سیاسی زیادی برای ما دارد.
بهرداد از مجهز کردن کشتارگاه های طیور استان به سامانه پیش سرد خبر داد و گفت: این سامانه در نیمه اول سالجاری در تمام کشتارگاه های طیور به کار گرفته می شود و علی رغم مقاومت کشتارگاه ها تمام مراکز کشتار طیور به دستگاه پیش سرد مجهز شده اند و تا کنون نیز ۱۱۰ پرونده قضایی تهیه شده است.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی افزود: ضرب و شتم همکاران دامپزشکی در زمان بازرسی و کشف مواد فاسد صورت می گیرد و دامپزشکان مظلوم هستند.