نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت مایکروسافت اسپانسر فدراسیون تیر اندازی شد و در کاخ سعد آباد این حامی مالی معرفی شد.
به گزارش صنعت تبریز علیرضا زاکانی ظهر امروز در نشست «وقتی گرگ کدخدا می‌شود» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، برگزار شد با بیان اینکه به برده گرفتن و سودجویی از همه جهان برای ایجاد مدینه فاضله‌ در غرب هدف آمریکاست که تمام شعارهای لیبرال دموکراسی در آن نیز در نظر گرفته شده عنوان کرد: البته ایران نیز به دنبال جهانی‌سازی دموکراسی مبتنی بر قرآن است و این دو در تمام مراحل با هم تفاوت دارند.

رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متهجرترین کشورهای منطقه و پلیدترین قدرت‌ها مانند رژیم صهیونیستی دست در دست آمریکا دارند و در مقابل ایران اسلامی که به دنبال پیشرفت و آزادی و عدالت و استقلال و معنویت در جهان است ایستاده افزود: از این رو ما در مقابل آنچه که غرب به همپیمانان خود وعده می‌دهد نیز به دنبال تقویت و بیداری ملت‌ها هستیم و اساسا جمهوری اسلامی با حضور خود ضربه سنگینی به اردوگاه استکبار زده است.

وی با بیان اینکه ما در هدف اصلی، همپیمانان و بهره‌گیری از ابزارها و ایدئولوژی با آمریکا مشترک نیستیم گفت: در حالی که آمریکا در موضع حملات وحشیانه قرار دارد، ایران اسلامی در موضوع دفاع و پاسداری از ارزش‌ها قرار دارد و ابزاری برای روشنگری فرهنگی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بررسی تجربه‌های تاریخی هیچ کشوری را مشاهده نمی‌کنیم که آمریکا برای خیر رسانی به آن اقدام کرده باشد و با همه به عنوان یک برده رفتار می‌کند گفت: هیچ کشوری نیز نباید در سطح آمریکا قرار گیرد و اروپائی‌ها نیز به این مسئله اعتراض داشتند و نظم نوین آمریکایی‌ها را به آن صورت که این کشور تنظیم کرده بود قبول نداشتند.

خیانت آمریکا به دوست‌ترین دوستانش/ خوی وحشیگری آمریکا ادامه دارد

وی ادامه داد: آمریکا برای ادامه برتری خود به دوست‌ترین دوستان خود نیز خیانت کرده و از آنان نیز جاسوسی می‌کند و پرونده سیاه آمریکا در مواجهه با ایران اسلامی مملو از خیانت است و همین آمریکایی‌ها در سال‌های قبل از انقلاب بابت حضور در ایران حق توحش می‌گرفتند.

رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاید گفته شود آمریکا در سال‌های اخیر تفاوت کرده اما همین آمریکا در سال‌های اخیر این رفتار را با ملت افغانستان و عراق کرد و خوی وحشیگری آمریکا ادامه دارد گفت: آمریکا حرف خوش سرش نمی‌شود و مذاکره را برای رسیدن به یک توافق و برد برد نمی‌خواهد.

زاکانی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد مانند یک شطرنج باز ماهر حریف را از میدان به در کند و تا امروز ۵ دوره تقابلی را با آمریکا طی کرده‌ایم و امروز وارد ششمین دوره تقابلی با آمریکا می‌شویم.

وی تصریح کرد: مردم در ابتدای انقلاب با آمریکا برخورد نکردند و هدف اصلی ضدیت با استبداد بود اما در ابتدای انقلاب سفارت آمریکا در تمام جنایت‌ها خود را نشان داد و دانشجویان عزیز این لانه فساد را تسخیر کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دانشجویان با بصیرتی مثال‌زدنی لایه فساد را تسخیر کردند و انقلاب را از مسیر انحراف خارج کرده و لانه جاسوسی در کشور بسته شد و بسیاری از افراد نفوذی رسوا شدند و هیمنه آمریکا شکسته شد و این کار بزرگی بود.

وی گفت: آمریکا هر جنایتی که خواست و توانست علیه ملت ایران کرد و این خود آمریکا بود که پرونده‌اش را در ایران بست و امروز در مرحله ششم تقابل با آمریکا هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که آمریکا به این نتیجه رسید که تحریم‌ها بی‌نتیجه است تلاش کرد تا فروش نفت ایران را به صفر برساند که ناکام ماند تصریح کرد: و امروز مرحله ششم تقابل آغاز شد و در حالی که دشمنی آمریکا با ایران محرز است با کمال تعجب برخی‌ها تلاش می‌کنند تا آمریکا را به عنوان دوست ایران معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که سالانه ۸۵۰ هزار بیمار از دستاوردهای هسته‌ای در حوزه پزشکی استفاده می‌کردند آنها به بیماران نیز رحم نکردند و مانع دستیابی به این فناوری‌ها شدند و در حال حاضر چون توانمندی ایستادگی و دشمنی را ندارند از برخورد کوتاه مدت پرهیز کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت ایران از بشار ارسد و محور مقاومت گفت: ایران به خاطر همراه بودن بشار اسد با محور مقاومت از او حمایت کرد و تنها کسی که از بشار اسد در سخت‌ترین شرایط حمایت کرد ایران بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها معتقدند باید ما را مهار کنند و در تغییر رفتار ما را به سمتی ببرند که نابودی نظام صورت گیرد گفت: هم جمهوری‌خواه و هم دموکرات‌های آنان به دنبال نابودی جمهوری اسلامی هستند و در شرایطی که آمریکا همان رفتار و استراتژی قبل را ادامه می‌دهد و تنها نقابی بر چهره دارد، بنا است امروز توسط عده‌ای در داخل کشور ما تطهیر شود که جای سئوال است.

وی عنوان کرد: اولین خطری که جامعه ما را تهدید می‌کند خطر تغییر دیدگاه به گرگ صفت بودن آمریکا در داخل کشور است و در این مسیر عده‌ای مبلغ آمریکا می‌شوند و اگر در داخل کشور کاری شود که از امنیت کشور دفاع شود برخی او را محکوم می‌کنند.

زاکانی تصریح کرد: آمریکا به صورت مکرر برجام را نقض کرده و این در حالی است که عده‌ای در داخل کشور به جای آمریکا نگران و مضطرب می‌شوند که چرا موشک دوربرد عماد را آزمایش کردیم و ذخایر نظامی را نشان دادیم و متاسفانه برخی از این افراد حتی برجام را نیز مطالعه نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت و امکانات نظامی بیشتری داریم و آمریکا نمی‌تواند حریف ما شود یادآور شد: اولین کار آمریکا این است که اشتباه برآورد را در میان مسئولان ایجاد کند و آنان را با خود همراه کند و در مرحله بعدی نفوذ فرهنگی ایجاد کند و ما را از شرایط جامعه اسلامی جدا کند و این دو ویژگی خطر بزرگی است که تلاش می‌کنند بعد از برجام از این دو طریق نفوذ کنند.

زاکانی در بخش دیگری از اظهارات خود ادامه داد: فدراسیون تیراندازی کشور با کمال تعجب شرکت مایکروسافت را به عنوان اسپانسر خود انتخاب کرده و در کاخ سعد‌آباد این اسپانسر را معرفی کرد.

وی یادآور شد: عده‌ای سرشان را مانند کبک زیر برف کرده‌اند و می‌خواهند این گرگ را بزک کنند و در چهره دیگری نشان دهند که باید هوشیار بود و فریب این تبلیغات و شرایط را نخورد.

زاکانی در پایان با بیان اینکه باید راه‌های نفوذ دشمن را شناخت و اجازه ندهیم دشمنی که طرد شده با چهره خوش به کشور باز گردد گفت: در این میان مردم نیز دارای نقش و جایگاه هستند و باید جامعه‌ای را بسازیم که از هر جهت سر آمد باشد و پیشرفت‌های معنوی و مادی را داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/ع۴۰/چ۳۰۰۰