شهرداری تبریز علی رغم برگزاری برنامه های متنوع خبری و قابل توجه برای رسانه ها ترجیح می دهد تا بدون دعوت از خبرنگاران برنامه های خود را از طریق روابط عمومی ها منعکس کند.
به گزارش صنعت تبریز ، شهرداری تبریز که با پول مردم و از محل عوارض های مختلف اداره می شود روش ناصحیحی و غیر آزادانه ای را در انعکاس اخبار مجموعه های تحت کنترل خود در پی گرفته و مراسمات خود را بدون دعوت از خبرنگاران برگزار کرده و تنها به دعوت از صدا و سیما برای انعکاس برنامه هایش اکتفا می کند.
اخباری که توسط روابط عمومی شهرداری تبریز تهیه و به رسانه ها منعکس می شود اخباری کنترل شده ، فارغ از نکات انتقادی و حاوی تعریف و تمجید از عملکرد شهرداری کلان شهر تبریز می باشد و انتقاداتی که گاه از تریبون شورای شهر شنیده می شود بسیار تکان دهنده و منعکس کننده حقایق تلخی در شهرداری تبریز است که با استفاده از ابزارهای مختلف سانسور شده و تنها خبرهای مثبت مورد انتظار شهرداری منعکس می شود.
از سویی دیگر دهها تن از خبرنگاران تبریزی و خبرنگاران حرفه ای در استخدام شهرداری تبریز قرار گرفته اند و قلم های انتقادی بسیاری بر علیه شهرداری غلاف شده تا کمتر صدای مخالفی برای هزینه کرد عوارض پرداختی توسط مردم در این مجموعه شنیده شود.
ویژه ها
لیقوان ، برندی که کمر لیقوانیها را می شکند
اختصاصی صنعت خبرلری روستای لیقوان (دهکده توریستی لیقوان) پایتخت پنیر...
نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راهاندازی میشود
همزمان با 122 سالگی برق در تبریز نخستین موزه برق و روشنایی تبریز...
دبیرکل اتاق ایران و عراق : دلار میریزد
جهانبخش سنجابی شیرازی: روند افزایش نرخ ارز قطعاً در میانمدت متوقف...
- دولت مدیریت را واگذار کند، صنعت خودرو جان میگیرد
- ضرورت سرمایهگذاری بخش خصوصی در صنعت نفت و گاز
- سهم استانهای آذربایجان شرقی و کرمان پیش از پرداخت عوارض مس سونگون بررسی میشود
- حذف قیمتگذاری دستوری خودرو در دستور کار| مانعی برای واردات خودرو نداریم
- ضرورت استفاده حداكثری از ظرفیتهای موجود در فولاد متیل برای تقویت صنایع پاییندستی كشور