معاون اداری و مالی شهرداری تبریز پس از سپری کردن دوران نقاهت ناشی از سانحه رانندگی برسر کارش حاضر شد .
به گزارش صنعت تبریز ، اکبر آقا محمدی پس از یک دوره درمان ناشی از تصادف امروز در محل کار خود حاضر شد.

اکبر آقا محمدی چندی پیش به علت تصادف دربزرگراه شهید کسایی تبریز تا پای مرگ رفت و به مدت چند روز درکما بودن با دعای خیر مردم و خانواده دوباره جان گرفت .
وی در مدت بستری شدن در بیمارستانهای شهر تبریز چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت ودر حالی که هنوز به علت صدمات وارد شده سلامتی خود کاملا باز نیافته است اما امروز با حضور در محل کارخود باهدف تشکر از همه مردم که هنگام بستری شدن در بیمارستان و منزل اورا تنها نگذاشتند ، به محل کارش رفت.
معاون اداری و مالی شهرداری تبریزدر گفتگویی از همه عزیزانی که در این مدت با حضور بر بالین وی آرامش و امید را به وی باز گرداندند تشکر کرد و گفت: از همه دوستان و همکاران بویژه شهردار تلاشگر ، رئیس محبوب و اعضای بزرگوار شورای اسلامی شهر تبریز مدیران و مسئولان عزیز دستگاه های دولتی و خصوصی و همکاران شهرداری ، تیم پزشکی ، پزشکان و پرستاران و تلاشگران عرصه سلامتی بویژه کارکنان خدوم بیمارستان های امام رضا(ع) و بین المللی تبریز دیگرو دوستان و آشنایان سپاسگزارم و نمی دانم با چه زبانی از لطف و محبت آنان تشکر نمایم.
اکبر آقا محمدی افزود: از خداوند متعال که با عنایت خود به بنده اجازه دادند دوباره زنده بمانم سر تسلیم فرود می آورم و امید وارم با عمر دوباره خود خدمتی بیشتر نسبت به هموطنان داشته باشم و بتوانم بخشی از محبت های مردم را جبران نموده و رضایت الهی را بدست آورم.
وی معتقد است اعطای سلامتی به ایشان از سوی خداوند متعال امتحانی دوباره برای تلاش شبانه روزی و خدمت بیشتر به مردم بوده و رضایت الهی را در پی خواهد داشت.
در نخستین روز حضور معاون اداری و مالی شهرداری تبریز پس از این سانحه در محل کارش همکاران و دوستان وی با حضور در دفتر وی برای ایشان آرزوی صحت و سلامتی کامل کردند.