دقایقی قبل

اولین جلسه شورای شهر تبریز پس از یک ماه در حالی دقایقی قبل  آغاز شد که این جلسه زیر سایه سنگین بازداشتهای اخیر و در فضایی متفاوت شروع به کار کرد.

به گزارش صنعتیمیز ، نخستین جلسه شورای شهر تبریز در سال ۹۵ امروز با حضورشهردار تبریز و با سخنان اخلاقی عابدی در زمینه پرهیز از غیبت در حالی آغاز به کار کرد که در این جلسه المیرا خاماچی ، حبیب شیری آذر و حضرتی   غایب بودند.

دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز پیش از آغاز این جلسه از اعضای شورا خواست تا در این مورد صحبتی نشود که با مخالفت شدید جعفری مواجه شد.

وی در سخنان آغازین در جلسه از مردم و مسئولان خواست تا قبل از صدور حکم در مورد بازداشت های اخیر شورا سخنی به میان نیاورندو زحمات اعضای شورا علی رغم کمبود بودجه ها تحت الشعاع قرار نگیرند.

این جلسه پس از بازداشتهای اخیر در شورای شهر و شهرداری تبریز که خبر آن علاوه بر رسانه های استانی و داخلی به خارج از کشور و رسانه های بیگانه نیز کشیده شد در حال و هوایی خاص آغاز شد.

هرچند که سه نفر از اعضای اصلی شورا  در این جلسه غایب بودند اما غیبت آنان دلیل مستندی بر محکومیت و بازداشت آنان نیست ولی شایعاتی را پیرامون آنان ایجاد کرده است.