مسئول کمیته مراسمات پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از آمادگی این کمیته برای میزبانی از بیش از ۲۰۰۰ نفر در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی rinotex2017 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز به نقل از برنا، حسین نیک رنج  با اشاره به آغاز تجهیز و آماده سازی سالن افتتاحیه این نمایشگاه گفت: درحال حاضر گروه های تخصصی در حال تجهیز و آماده سازی سالن مراسمات این نمایشگاه هستند.

وی با اشاره به حضور میهمانانی از استان های مختلف در این نمایشگاه گفت: به منظور تسهیل حضور فناوران محترم هماهنگی های مورد نیاز نیز با کمیته های مربوطه انجام شده است، همچنین ایجاد هماهنگی با تیم اجرایی برای برگزاری مراسم افتتاحیه، تخصیص جایگاه مخصوص برای اصحاب رسانه و تصویر برداران  ، تهیه پک های مخصوص محتوایی و پذیرایی میهمانان از جمله اقداماتی است که در حال انجام است.

نیک رنج انجام مسائل مربوط به پشتیبانی دیگر کمیته ها را نیز از جمله وظایف این کمیته برشمرد و افزود: ما تلاش کرده ایم تا از توان سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز در این بین بهره ببریم از این رو این کمیته تعامل مناسبی بین بخش دولتی و خصوصی برای برگزاری باشکوه نمایشگاه دارد.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX 2017، ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس  www.rinotex.ir  مراجعه کنند.