کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تبریز اسکو و آذرشهر گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم و زمینه سازی برای انتخابات را فراهم کنیم و اعتماد عمومی را برای عملکرد مطلوب نماینده های مجلس فراهم آوریم.
به گزارش صنعت تبریز ، احسان رادین مهر ، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز بر ضرورت افزایش مشارکت عمومی و جلب آرای مردم در انتخابات به صورت صحیح تاکید کرد.
وی گفت: اگر قبول مدیریت با قبول مسئولیت برابر باشد مطمئنا فرد مشکلات راه را محاسبه و از این مسئولیت خود نگران شده و با احتیاط قدم بر خواهد داشت اما در ایران کمتر کسی است که به او پست و مقام و مدیریت پیشنهاد شود و قبول نکند.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تبریز اسکو و آذرشهر افزود: نحوه رسیدن برخی افراد به مدیریت در ایران حکایت جالبی دارد ، از افراد پشت پرده تا لابی ها و مذاکرات چند ماهه و برخی اوقات هدیه های آنچنانی تا فردی به پست مدیریت برسد و در اینجا باید پرسید که برای چه؟
اگر برای پست مدیریت در قبال وظایف و رسیدن به اهداف سازمان پاداش متناسب با کیفیت کار از آن سوی تضمین جدی در برابر انجام کار بگیریم دیگر اینطور رقابت پیش نمی آید.
وی ادامه داد: ولی مدیران ما بیشتر از اینکه به فکر انجام کار و رسیدن به اهداف سازمان باشند بیشتر تلاش‌شان در جهت جلب حمایت افرادی است که پشتوانه وی هستند و همیشه یک ترس و نا امنی در وجود اکثر مدیران وجود دارد.
رادین مهر عنوان کرد: شاهد بر این ادعا زمانی بنده در یکی از شهرستانها در بیمارستانی مشغول خدمت بودم و در آنجا مدیر بیمارستان بیشتر از اینکه به فکر مشکلات بیماران و پرسنل باشد درگیر شرکت در جلسات تشریفاتی بود تا مبادا برخی مسئولین از وی ناراحت شده و پست این مدیر بیمارستان حفظ نشود.
وی خاطر نشان کرد: حال برای رفع این مشکل لازم است هر فرد در تخصص خودش مسئول و پاسخگو باشد و مسایل حاشیه ای را در گیر مسایل حرفه ای نکند .
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تبریز اسکو و آذرشهر ادامه داد: من بعنوان یک دارو ساز اگر روزی یک دارویی اشتباه تحویل مریض بدهم دیگر فرقی نمی کند که من انسان خوبی باشم یا نه، چون مرتکب اشتباه شده ام و ضرری رسانده ام ، باید جریمه شوم و مدیران نیز همچنین وقتی به منافع سازمان و کشور لطمعه می زنند باید بطور جدی با ایشان برخورد شود.
وی در این نشست خبری با تاکید برهمراهی مردم در عرصه مشارکت اجتماعی گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم و زمینه سازی برای انتخابات را فراهم کنیم.