معاون هماهنگی سپاه عاشورا در پاسخ به سوالی در مورد میزان اعتبارات طرح های دهه فجر بسیج در گفت: مبلغی که به عنوان اعتبار بسیج برای پروژه های عمرانی صرف می شود بسیار کم و غیر قابل مقایسه با بودجه های پروژه های عمرانی دستگاه های دیگر است.
به گزارش صنعت تبریز ، گل محمد زاده ، معاون هماهنگی سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های دنیا فرق دارد ،افزود: اغلب انقلاب های دنیا مارکسیستی بوده ولی انقلاب اسلامی بر پایه مکتب اسلام، الهی و مردمی است.
سرهنگ گل محمدزاده به رشادت های مردم ایران در بعد از انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: در دفاع مقدس ۸ ساله شاهد بودیم که مردم ایران با حضور در جبهه اجازه ندادند حتی ذره ای از خاک وطنمان جدا شود.
وی خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ شاهد آن بودیم که مردم همچنان به آرمانهای امام پایبند هستند و با حضور به موقع در راهپیمایی ها نگذاشتند مخالفان قد علم کنند.
وی شکست انقلاب مردم مصر را نبودن رهبری قدرتمند در راس انقلاب عنوان کرد و افزود: وجود رهبرهای قدرتمند همچون حضرت امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب و رهبر معظم انقلاب در عصر کنونی باعث شده است انقلاب اسلامی ایران به خوبی اداره و روزبروز پیشرفت کند.
معاون هماهنگی سپاه عاشورا در پاسخ به سوالی در مورد میزان اعتبارات طرح های دهه فجر بسیج گفت: مبلغی که به عنوان اعتبار بسیج برای پروژه های عمرانی صرف می شود بسیار کم و غیر قابل مقایسه با بودجه های پروژه های عمرانی دستگاه های دیگر است.
وی افزود: بودجه اعتبارات طرح های بسیج از محل خود یاری مردم در مناطق مختلف و نیز کمک های سایر ادارات تامین می شود و میزان هزینه کرد خود بسیج کم است.
معاون هماهنگی سپاه عاشورا به بازخوانی وقایع انقلاب تاکید کرد و افزود: از نیازهای ضروری نسل امروز آشنایی با وقایع انقلاب است و دهه فجر بهترین فرصت برای این امر می باشد.
گل محمدزاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران معادلات دشمان را در منطقه به هم زد و امروزه ایران به تاثیرگزارترین کشور در منطقه تبدیل شده است.
وی سه عنصر توکل به خداوند ،ایمان مردم به اسلام و ولایت فقیه را رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
گل محمدزاده در ادامه به انتخابات پیشروی مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: وضعیت منطقه به گونه ای است که حضور مردم در پای صندوق های رای بر عزت و عظمت کشور می افزاید.
وی از برگزاری ۱۸۴ برنامه در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۷ برنامه شاخص در نظر گفته شده است که از دیروز با نواختن زنگ انقلاب با شعار محوری تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت و همدلی و همزبانی دولت و ملت ، آغاز کرده ایم.
وی ویژه برنامه های استقبال از آفتاب، دیدار با ائمه جمعه، یادواره شهدا ،جشنواره شعر بسیج، پیاده روی خانوادگی، افتتاح پروژه های ورزشی ،حضور در مراسم عطر افشانی قبور شهدا، مراسم شهدای ۲۹ بهمن تبریز و حلقه های صالحین ،برگزاری جشنواره فیلم کوتاه، ارائه خدمات ویزیت رایگان ،مسابقه وصیت نامه امام خمینی(ره) ،محفل انس با قرآن و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از از جمله برنامه های سپاه عاشورا در طول دهه فجر عنوان کرد.