شرکت فلای دبی در حالی میهمان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در تبریز بود که میهمان تدارک شام میزبانانش را داد و سه بلیط دو سره دبی برای آنان جایزه داد.
هتل پارس تبریز شب گذشته محل برگزاری یکی دیگر از جشنواره های کشوری فلای دبی در ایران بود و اینبار شرکتهای خدماتی و مسافرتی تبریز و آذربایجان شرقی به این همایش دعوت شده بودند تا از خدمات فلای دبی در ایران بیشتر آشنا شوند.
همایش فلای دبی در تبریز با معرفی شرکت و خدمات آن و نیز معرفی کارکنان اصلی توسط محسن امیری عارف مدیر فروش شرکت فلای دبی صورت گرفت و وی ضمن معرفی شرکت به ارائه آخرین خدمات پروازی این شرکت و اهداف آن پرداخت.
امیری عارف همچنین در گفتگو با خبرنگار صنعت تبریز بر ارتقای خدمات پروازی به تبریز تاکید کرد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر باید به صورت جدی و کارشناسانه عمل کرد و ظرفیتها را شناخت.
امیری عارف توسعه خطوط هواپیمایی بین المللی را موجب رونق اقتصادی در کشور دانست و تاکید کرد: خدمات متنوع و متناسب باخواست مسافران را ارائه می دهیم و سعی در کسب رضایت آنان با خدمات استاندارد داریم.
وی بازار پروازهای خارجی در ایران را بکر و کم رقیب دانست و گفت: برای حضور در بازار ایران تلاش داریم و البته در این راه نیازمند همراهی شرکتهای خدمات مسافرتی هستیم.
حمید قدیمی، مدیر فلای دبی در ایران نیز در گفتگو با خبرنگار صنعت تبریز ضمن تاکید بر آماده بودن زیر ساختهای فرودگاهی در تبریز گفت: شرکت فلای دوبی از اسفند سال ۹۳ در تبریز فعال است ، گفت: تیم جوان و قوی را شکل داده ایم و علی رغم به صرفه نبودن برخی پروازها برنامه های خود را ادامه داده ایم و در حال حاضر نیز ۴ پرواز از تبریز به دبی داریم.
مدیر فلای دبی در ایران گفت: فلای دبی به دنبال توسعه پروازهای بین المللی در ایران است و در حال حاضر به ۹ شهر ایران پرواز مستقیم از دبی داریم
قدیمی بیان کرد: در شهرها و استانهای مختلفی حضور داشته ایم اما هیچ شهری مانند تبریز و آذربایجان شرقی علاقمند به توسعه استان خود نیستند و هدف اصلی مردم و فعالان شرکتهای هواپیمایی در تبریز حفظ پروازهای خارجی است.
مدیر فلای دوبی در ایران خاطر نشان کرد: حضور شرکتهای هواپیمایی خارجی خواهد توانست زمینه توسعه بیشتری را فراهم کند.
قدیمی یادآور شد: فلای دبی دومین شرکت هواپیمایی در کشور دبی است و این هواپیمایی به ۹۰ مقصد در اروپا ، آفریقا و آسیا پرواز دارد.
اهدای هدایا به سه نفر از حاضران در همایش نیز به صورتی غافلگیرانه انجام شد و سه نفر از حاظران در همایش که هدایای آنان ممهور شده بود جایزه بلیط رفت وبرگشت رایگان به دبی را دریافت کردند.
پایان بخش این مراسم ضیافت شام به افتخار میهمانان و حاضران در همایش در محل رستوران زمرد هتل پارس تبریز بود.