مراسم تودیع اسبقیان و معارفه جمشید نظمی پیش از ظهر امروز در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شده و جمشید نظمی رسما مسئولیت ورزش استان را برعهده گرفته و به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان معرفی شد.
به گزارش صنعت تبریز ، امیررضا خادم ، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در مراسم معارفه نظمی کنایه ای نثار جبارزاده ، استاندار آذربایجان شرقی کرد و گفت: آقای نظمی پیشنهاد آقای جبارزاده ، استاندار آذربایجان شرقی بود و ما نیز این پیشنهاد را پذیرفتیم.
البته نظمی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم اسبقیان را بی نصیب نگذاشته و اعلام کرد که اگر همراهی دستگاه های دیگر نبود اسبقیان موفقیتی چندانی به دست نمی آورد .

هنگامی که نام جمشید نظمی برای حضور یافتن در سن برای مراسم تودیع و معارفه اعلام شد، وی به نزد پدر و پدرزن خود که در مراسم حضور داشته رفته و از آنان رخصت خواسته و سپس در مراسم معارفه حضور یافته و اعلام کرد که از پدر کهنسال خود متشکرم و البته از پدر زنم نیز ممنونم (با خنده) نمی شود که از او تشکر نکرد.

حضور پررنگ مسئولان استان

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی و سعید شبستری معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی، امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بالاترین مقامات حاضر در این مراسم بودند.

ایرج رحمانی مدیرکل امور هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ابوالفتح ابراهیمی مدیر عامل شرکت تراکتورسازی ایران، امیر سردار واحدی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری و لطیفی مدیرکل صدا و سیما استان آذربایجان‌شرقی از دیگر میهمانان برجسته این مراسم بودند.

تقریباً اکثر مقامات ورزشی استان آذربایجان‌شرقی در مراسم تودیع و معارفه بالاترین مقام ورزشی این استان حضور داشتند؛ شهرام دبیری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیر عامل باشگاه دبیری، سمندر مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز و میرمعصوم سهرابی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در این مراسم حضور داشتند.

از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز هم محمدحسین جعفری و سعید حاجی‌زاده حضور داشته و علیرضا رحیمی مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از دیگر میهمانان حاضر در این مراسم بودند.

از باشگاه تراکتورسازی ایوب ذوالفقاری سرپرست این تیم و کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی حضور داشتند.

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز صبح امروز برای انجام دادن بخشی از کارهای این تیم به تهران سفر کرده است.

اهدای تندیس شهید باکری

از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تندیس سردار شهید باکری برای این مراسم آماده شده بود که توسط استاندار به امیررضا خادم معاون حقوقی استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ایرج رحمانی مدیر کل امور هماهنگی استانهای وزارت ورزش و جوانان و علی کشفیا از جانبازان دفاع مقدس کشور و کاپیتان سابق تیم والیبال نشسته ایران اهدا شد.

رخصت از پدر و پدر زن