در دیدار شهردار تبریز با هیات اقتصادی و بازرگانی ایتالیایی

رییس هیات اقتصادی و تجاری ایتالیا هم با بیان علاقه مندی خود و همراهان اش برای سرمایه گذاری در تبریز گفت: تاریخ طولانی همکاری بین ایران بویژه تبریز با ایتالیا نشانگر علاقه مندی  سرمایه گذاران برای مشارکت در تمامی زمینه ها ست.

به گزارش صنعتیمیز ، در دیدار شهردار تبریز با هیات اقتصادی و بازرگانی ایتالیایی بر همکاری های دوجانبه  تاکید شد.
در این دیدار شهردار تبریز با اشاره به پیشینه تاریخی شهر تبریز گفت : این شهر در طول تاریخ همواره مورد توجه سرمایه گذاران ، گردشگران و بازرگانان خارجی بوده و محلی مناسب برای  مرداودات بین بخشی بوده است.
نجفی با اعلام آمادگی شهرداری برای مشارکت سرمایه گذاران خارجی درجهت توسعه همه جانبه شهر تبریز افزود: تبریز به عنوان مهمترین کلان شهر شمال غرب کشور برسر راه ابریشم ، آماده مشارکت سرمایه گذاران در حوزه های گردشگری ، احداث هتل ، انرژی های نو و حمل و نقل همگانی است و در پسا برجام  با امنیت مثال زدنی  می تواند مقصد گردشگری کشورهای اروپایی قرار گیرد.
وی زیر ساخت های ایجاد شده برای سرمایه گذاری را در شهر تبریز تشریح کرد و گفت: یکی از مهم ترین حوزه سرمایه گذاری بخش مسکن است که شهرداری تبریز آماده ارائه تسهیلات برای افراد یا شرکت هایی است که بخواهند در این زمینه مشارکت کنند .
شهردار تبریز برگزاری نمایشگاه های معرفی شهرهای تبریز و ونیز را گامی مثبت برای ایجاد تعامل و همکاری دوجانبه دانست و ابراز امیدواری کرد با تبادل هیات های تجاری ، بازرگانی و اقتصادی  زمینه همکاری های بیشتر فراهم شود.
در این دیدار ” آلدو لفو اورسو” رییس هیات اقتصادی و تجاری ایتالیا هم با بیان علاقه مندی خود و همراهان اش برای سرمایه گذاری در تبریز گفت: تاریخ طولانی همکاری بین ایران بویژه تبریز با ایتالیا نشانگر علاقه مندی  سرمایه گذاران برای مشارکت در تمامی زمینه ها ست.
وی گفت:  ایران به عنوان کشوری امن در خاورمیانه مشتاقان زیادی برای  بازدید از شهرهای مختلف به خصوص تبریز و اصفهان و شیراز را دارد و این تبادل هیات ها  می تواند زمینه را برای همکاری های بیشتر فراهم کند.
رییس هیات اقتصادی و تجاری ایتالیا افزود : پس از سفر اخیر  رییس جمهور ایران به ایتالیا سرمایه گذاران، تجار و بازرگانان رغبت زیادی برای همکاری های دوجانبه دارند.
در پایان این دیدار ” آلدو لفو اورسو” رییس هیات اقتصادی و تجاری ایتالیا که در راست هیات ده نفره به تبریز آمده است از موزه شهر تبریز واقع در شهرداری بازدید کرد.