مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از آماده‌سازی ۱۵ پروژه عمرانی برای افتتاح در ایام‌الله دهه فجر امسال در سطح شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.
به گزارش صنعت تبریز ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی،‌ محمدعلی عسگری اظهار کرد: این پروژه‌های در مجموع به ارزش ۷۶ میلیارد ریال است که برای ارتقاء خدمات و یا تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی اجرا شده است.

وی افزود:‌ آماده‌سازی ناحیه صنعتی زنوز با هزینه اجرایی ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که در طول ایام دهه فجر برای بهره‌مندی سرمایه‌گذاران به بهره‌برداری خواهد رسید.

عسگری ادامه داد: اجرای پروژه‌های خیابان‌سازی و آسفالت‌ریزی در شهرک‌های صنعتی چاراویماق، میانه، ترکمن‌چای،‌ تیکمه‌داش،‌سرمایه‌گذاری خارجی و عالی‌نسب و جاده دسترسی دو شهرک صنعتی «خضرلو» و «آخولا» از دیگر پروژه‌هایی است که در این روزها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرک صنعتی بعثت، منبع آب بتنی شهرک صنعتی بناب، منبع بتنی شهرک صنعتی زرنق و ایستگاه‌های پمپاژ و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرک صنعتی شهید سلیمی را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام دهه‌فجر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر عزم مجموعه تحت مدیریتش برای ارتقای خدمات در شهرک‌های صنعتی استان،‌ افزود: هدف ما ارائه خدمات حداکثری به صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران است و در این زمینه تلاش داریم تا با اولویت‌بندی نیازهای شهرک‌های صنعتی اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام دهیم.