براساس اعلام منابع موثق برغم تکذیب مسئولان ، پرواز ساعت ۱۳و ۵۰ دقیقه هواپیمایی آتا با تأخیر ۳۰ دقیقه ای بعد از برخاست از فرودگاه تبریز دچار نقص فنی شده و به فرودگاه بازگشت  اما سوال مهم این است که  چرا مسئولان هواپیمایی با مردم صادق نیستند و اخبار را صادقانه با مردم در میان نمی گذارند.

به گزارش صنعتیمیز ، ظهر امروز در فضای مجازی خبری  از فرود اضطراری یک فروند هواپیمایی مسافربری در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز انتشار یافت و در آن آمده بود: پرواز بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی آتا که دقایقی قبل در حال هولدینگ روی تبریز به دلیل باز نشدن چرخ سمت راست عقب بود با برطرف شدن مشکل Landing gear به سلامت در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

در همین حال مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی شایعه درخواست فرود اضطراری یک فروند هواپیمای شرکت آتا در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز را تکذیب کرد و گفت: این شرکت در حال آموزش خلبانان خود با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه روز جمعه یکی از روزهای کم‌ترافیک فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز محسوب می‌شود، این آموزش در این روز انتخاب شده و در حال انجام است.

این اظهارات در حالی است که براساس اعلام منابع موثق برغم تکذیب مسئولان ، پرواز ساعت ۱۳و ۵۰ دقیقه هواپیمایی آتا با تأخیر ۳۰ دقیقه ای بعد از برخاست از فرودگاه تبریز دچار نقص فنی شده و به فرودگاه بازگشت  اما سوال مهم این است که  چرا مسئولان هواپیمایی با مردم صادق نیستند و اخبار را صادقانه با مردم در میان نمی گذارند.

نکته جالب توجه این است که  اگر برنامه آموزشی در حال اجرا بود چرا چنین اتفاقی در جمعه های گذشته  و یا حتی ماه های دیگر رخ نداده و اصولا فضای آسمانی شهر تبریز که محل سکونت صدها هزار انسان است مکان مناسبی برای آموزش خلبانان هواپیمای بوئینگ می تواند باشد؟؟

موضوع مهم دیگر اینکه چرا نباید مسئولان هواپیمایی فرودگاه شهیدمدنی تبریز با مردم صادق باشند و مردم را در جریان ماوقع قرار ندهند.