محمدعلی شریعتزاده در اولین شعبه گروه تولیدی مارال چرم اظهار داشت: جامعه اصناف تبریز به نوبه خود آماده حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی بوده و ما در کنار شما عزیزان هستیم.
به گزارش صنعتیمیز به نقل از نصر ، وی افزود: تبریز به عنوان قطب چرم و کفش کشور می باشد و بیش از ۸۵ درصد صادرات کفش به شهر تبریز اختصاص دارد و ۳۰۰ واحد چرمسازی در این شهر فعال هستند.
نائب رئیس اتاق اصناف تبریز تصریح کرد: تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده و وجود همین فروشگاههای شیک با محصولات باکیفیت تولید داخلی بهترین فر صت برای معرفی صنعت چرم و کفش برای گردشگران خارجی است.
مسعود بنابیان رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان آذربایجانشرقی نیز در این مراسم گفت: انصافا باید قدردان تلاشهای برادران حسینیخواه بود که عمر خود را وقف صنعت چرم کردهاند و در شرایطی که صنعت چرم رو به اضمحلال بود، با تلاش این برادران صنعت چرم و کفش به سمت پیشرفت و توسعه بیشتر سوق یافته است.
وی افزود: با تلاش کارآفرینان و تولیدکنندگان توانمند و دلسوزی چون مارال چرم، کالای داخل و ملی رونق یافته و حضور برندی مثل مارال چرم موجب احیای صنعت چرم و کفش شده است که باید همه مسئولان و متولیان امر قدردان زحمات این عزیزان باشند.
عضو اتاق بازرگانی تبریز گفت: اتاق بازرگانی تبریز و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم استان آماده هرگونه همکاری با مجموعه مارال چرم است.
اصغر عابدزاده رئیس شورای اسلامی استان آذربایجانشرقی در ادامه این مراسم با تشکر از تلاشهای مدیرعامل و کارکنان گروه تولیدی مارال چرم در افتتاح شعبه تبریز برای ارایه و عرضه محصولات تولید داخل، گفت: تبریز به عنوان قطب تولید چرم و کفش در کشور مطرح بوده و در دنیا نیز چرم و کفش را با تبریز میشناسند و وجود چنین فروشگاههایی با محصولات چرمی باکیفیت برای کشورمان یک نعمت محسوب میشود.
وی افزود: شهر تبریز با یکسری توانمندیها و داشتهها به عنوان قطب صنعتی و گردشگری مطرح بوده و بر همین اساس این شهر توانسته به عنوان یک شهر مهم تاثیرگذار در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … مطرح شود و شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز نیز به صورت جدی و تلاش شبانهروزی در این زمینه تلاش میکند.
رئیس شورای اسلامی استان آذربایجانشرقی در ادامه با اشاره به انتخاب شهر تبریز به عنوان « پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸» به همت و تلاش شهردار تبریز آن را فرصتی برای معرفی ظرفیتهای گردشگری تبریز بیان کرده و تصریح کرد: تبریز ۲۰۱۸ یک رویداد مهم در تاریخ شهر تبریز خواهد بود و انشالله وجود فروشگاههای شیک و زیبا برای عرضه محصولات با کیفیت ایرانی در پاسخگویی به نیازهای گردشگران موثر بوده و خواهد بود.
وی گفت: به نوبه خودم امیدوارم شاهد افتتاح شعبههای دیگر این واحد تولیدی در شهر تبریز باشیم و شورای اسلامی استان نیز حمایت خود را اعلام میکند.