به گزارش پایگاه خبری صنعت تبریز ، هادی قدس، مدیرعامل بیمه کوثر شعبه آذربایجانشرقی صبح امروز در جمع خبرنگاران به اهداف و برنامههای بیمه کوثر اشاره کرد و ابراز داشت: هدف اصلی ما این است که خدمات بیمهای را افزایش دهیم و در این راستا جلب رضایت مشتریان و افزایش خدمات بیمه ای از اولویت های این موسسه است به نحوی که ارزیابی خسارت خودرو در بیمه کوثر بسیار سریعتر از دیگر بیمهها بوده و خدمات دهی این بیمه تا ساعت ۲۰ در دفتر مرکزی تبریز انجام می شود.
وی تصریح کرد: یکی از خدمات انحصاری بیمه کوثر بیمه وکالت است که گامی بزرگ در راستای تحقق حقوق شهروندی بوده و شهروندان با پرداخت مبلغ مختصری به صورت گروهی می توانند از خدمات وکالتی و مشاوره های حقوقی بهره مند شوند.
وی با اشاره عملکرد این بیمه در زلزله سراب گفت: در این زلزله بیمه کوثر ۲۴ پرونده تشکیل داده است.
قدس از ایجاد دفاتر بیمه کوثر در اکثر شهرستانهای استان خبر داد و بیان داشت: برای رفاه حال بیمهگذاران در بیمه کوثر دفاتر شهرستانی را در ۱۶ شهرستان افتتاح شده است.
مدیرعامل بیمه کوثر شعبه آذربایجانشرقی خاطر نشان کرد: بیمه کوثر رتبه ۷ در بین شرکتهای بیمه ای خصوصی و دولتی کشور را دارد و پس از بیمه های ایران-آسیا- البرز- پارسیان- داناو پاسارگاد قرار گرفته است.
قدس اذعان کرد: عملکرد و حق بیمه تولیدی سال ۹۵ بیش از ۲۰ میلیارد تومان است و خسارت پرداختی بیش از ۵۰۰۰ حواله خسارت است که بیش از ۵۰ درصد خسارت مربوط به خودرو با مبلغ ۱۱ میلیارد تومان می باشد.
وی خاطر نشان کرد: در مقایسه ۶ماهه اول سال ۹۵ و ۹۶توانسته ایم ، رشد ۱۲۳ درصد در فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، رشد ۲۳ درصد در بیمه های مسئولیت و رشد ۱۷ درصدی در بیمه های مخصوص را تجربه کنیم .
مدیرعامل بیمه کوثر شعبه آذربایجانشرقی یادآور شد: عملکرد و حق بیمه تولیدی ۶ماهه اول سال ۹۶ بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان است که ۷میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان مربوط به نمایندگان حقیقی و ۴میلیارد تومان مربوط به نمایندگان حقوقی می باشد.