مدیر عامل موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع)شنب غازان: رمز موفقیت این موسسه خیریه درارائه گزارش سالانه  وشفاف به خیران است.

ناصری، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع)شنب غازان در گفتگو با چالش روز به بیان فعالیتهای این موسسه پرداخته است.

۱-مختصری از تاریخچه و آغاز به کار موسسه را بیان نمائید.

 این موسسه در سال ۱۳۴۹ در محله ی شنب غازان تاسیس شده و در سال ۱۳۸۴ با شماره ثبتی ۶۷۶ از فرمانداری مجوز رسمی فعالیت دریافت نموده است.

 

۲-اقدامات انجام شده از زمان آغاز فعالیت تاکنون را بصورت آماری بیان نمائید؟

تامین آذوقه،کمک های دارویی و درمان،کمک مالی به افرادی که استیجاری هستند،تامین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج و تعمیر مسکن از اقدامات انجام شده این موسسه می باشد.هر سال در حدود ۶۰ خانواده تحت پوشش قرار میگیرند.تاکنون ۱۰۰ سرویس جهیزیه تحویل نوعروسان داده شده است،همچنین کلاس های قرآنی بصورت مستمر برای خواهران در محل موسسه خیریه برگزار میگردد.لازم بذکر است کلیه ی کمک های این موسسه در محدوده ی میدان راه آهن تا شهرک امام خمینی انجام میگیرد

 

۳-برنامه های سال جاری چه بوده است و برای آینده چه برنامه هایی دارید؟

در سال جاری مطابق سال های گذشته ۶۰خانواده نیازمند تحت پوشش قرار گرفتند و برای آینده نیز مطابق با کمک های مالی برنامه ریزی خواهد شد.این موسسه هیچ گونه کمک نقدی به افراد نیازمند پرداخت نمیکند و همه ی کمک ها پس از بررسی و تحقیق بصورت های مختلف به نیازمندان انجام میگیرد.

 

۴-انتظار و درخواست شما از مسئولین و مردم برای توسعه فعالیت هایتان چیست؟

از مردم انتظار داریم طبق گذشته از کمک های مادی و معنوی خود دریغ ننموده و موسسات خیریه را در جهت خدمت رسانی به اقشار نیازمند جامعه یاری نمایند.

 

۵-برای انجام امور خیریه چه مشکلاتی پیش رو دارید و چه پیشنهاداتی را ارائه می نمائید؟

الحمدلله بخاطر اعتماد مردم هیچ گونه مشکلی نداریم و رمز موفقیتمان این است که هر سال در روزهای ۴ شعبان که مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و ۷ محرم مصادف با روز تاسوعا میباشد کلیه کارهای انجام شده برای مردم بصورت آماری و شفاف تشریح میشود.

 

شماره حساب موسسه

۰۵۱۹۰۵۴۲۷۲