شهروندان می توانند با اهدای لوازم اضافی خود دراین اتاق دایمی مهربانی سهیم شوند.

اتاق مهربانی یا دیوار مهربانی چندی قبل بااستقبال زیادی روبرو شد اما مدتی بعد این اقدام خوب ادامه پیدا نکرد.موسسه خیریه امام حسن مجتبی(ع)سردرود توانسته با راه اندازی اتاق مهربانی دایمی به نیازمندان خدمات دایمی ارائه دهد.

قویدل،عضوهیئت مدیره این موسسه خیریه در گفتگو با چالش روز به بیان ابعاد بیشتری از فعالیتهای این موسسه پرداخته است.

۱-مختصری از تاریخچه و آغاز به کار موسسه را بیان کنید؟

این موسسه خیریه از سال ۱۳۸۰ به صورت رسمی و با دریافت مجوز از مسئولان در محدوده سردرود که بالغ بر ۴۵ هزارنفر جمعیت دارد و روستاهای اطراف فعالیت می کند.

۲-اقدامات انجام شده از زمان آغاز فعالیت تاکنون را بیان نمائید؟

برنامه های این موسسه در قالب برنامه های هفتگی مانند درمانگاه خیریه، پخت و توزیع غذا و کمک به نیازمندان به صورت مستمر برگزار میشود،همچنین اتاق مهربانی این موسسه خیریه هم به صورت دائم در تمام مدت سال فعال میباشد.

۳-برنامه های سال جاری چه بوده است و برای آینده چه برنامه هایی دارید؟

تهیه و تحویل جهیزیه درسال ۱۳۹۹ به ۳۰ نفرازنوعروسان،تامین کپسولهای اکسیژن برای بیماران کرونایی،تهیه ویلچر به تعداد ۱۰ عدد برای نیازمندان،تولید ۲۰هزارماسک،اهدای بن ۵۰۰ هزارتومانی برای ۵۰ نفر در عید نوروز ۱۴۰۰ ازجمله اقدامات انجام شده میباشد. برای رزوهای آینده و برای برنامه های آتی نیز سعی داریم خدمات خود را گسترش داده تا بتوانیم گرهی از مشکلات نیازمندان را رفع نمائیم.

۴-انتظار و درخواست شما از مسئولین و مردم برای توسعه فعالیت هایتان چیست؟

همکاری مسئولین با این موسسه بسیارخوب بوده و در ماه گذشته از محل استانداری استان ضمن بازدید ازبرنامه های این مرکز شاهد مساعدت در زمینه ی امور خیریه بودیم.همچنین خیرین بزرگوار و مردم عزیز در طول سال با کمک های خود همیشه این موسسه را یاری نموده اند که از همه ی آنها تقدیر و تشکرمینمائیم.